مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
به نظرم باید این فدراسیون و بفرستیم ببرن نه کی روش رو اون همه جوره با این قرار داد جدید دستش بسته بود اما بی غیرتی فدراسیون نشینها بلای جان تبم ملی سده به نطرم پولادی هم مقصر نیست قوانین ما باعث بروز این مشکلات است.یه نفر میتونه همه چیز رو دور بزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
کیروش بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران .....واقعا حیف شد ....
علی رضا خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
ایران از درون دروازه شکست خورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
الان چه فرقی با دوره های قبلی با مربیگری قطبی و قلعه نوعی داشتیم.لااقل قبلا از کره می باختیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
به نظرم ایران عالی بود بیشتر از همه بازیهای دو سال اخیر
این نشون میده تیم به بازیهای تدارکاتی بیشتر نیاز داشته
کیروش و بچه ها عالی بودن
این باخت بدور از شعار های همیشگی هیچی از ارزشهاشون کم نمیکنه
دویذن- تلاش-و فوتبال تا جایی که دیگه رمقی واسشون نبود
روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
اه ما سربازان سر مرز بود که با کارشناسی ارشد باید پست بدیم واینا.....
رجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
با سلام تیم ما که باخت بیاید به فکر تیم های پایه و امید بود ولی اگر من بودم پولادی را با دست و بسته به ایران آورده و برای 50 ماه خدمت در مرز زاهدان مقرر می نمودم بدون یک روز مرحضی
راحله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
کیروش رو نگه داریم مطمئن باشید دنیا به ریش ما می خنده و فکر می کنن که ایرانی ها احمق هستند. کیروش تو جام جهانی با ضد فوتبال باعث شد گزارشگرهای خارجی مسخره مون کنن و تو جام ملتها هم عملکردش رو دیدیم. دفاع اتوبوسی و فوتبال هوایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تبريك به ملت مظلوم عراق به خصوص تشيع هميشه مظلوم
مبروووووووووك
مبروووووووووووووك
مبرووووووووووووووووووك
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
از قدیم گفتن چوب خدا صدا نداره. پولادی که اینقدر کیروش سنگش رو به سینه میزد عامل حذف فوتبال ایران از تیم شد
نظرات بیشتر