با سلام
من فوتبالیست نیستم ولی در حد توان و مقدور دونده دو استقامت هستم، برای درک ارتباط سیاست و فوتبال کتاب آ.فردوسی پور را توصیه می کنم،چند سطر کوتاه می نویسم:
اخلاق گرایان معتقدند:"هدف وسیله را توجیه نمی کند" یعنی: تیمی که جلو هست نیازی به تمازض ندارد، اگر داور فریب می خورد و بازی برده به نفع ما تمام می شد همین عراقیا چه می گفتند؟؟؟!!!
نگاهی به اخبار مهم پیرامون آ.پولادی در سایتهای معتبر و ریشه دار وطنی طی همین11 ماه امسال را مرور می کنیم:
"دارای کارت جعلی پایان نظام وظیفه خدمت زیر پرچم مقدس سربازی
خروج از کشور برای فرار از سربازی و مجازات جرم
سعی در تغییر تابعیت
سعی و تلاش ایشان و سایر دوستان دست اندرکار برای عضویت در تیم ملی و اعزام به استرالیا
زیر فشار قرار دادن ستاد کل نیرو های مسلح برای عضویت در فهرست نهایی
و تمارض در این بازی برده و به نفع"
ایشان دارای بیماری روانی هستند،علاوه بر اینکه مجرم می باشند.
در سرتاسر بازی با وجود 10نفره بودیم سرتر از عراق بودیم و هستیم
این سرباز فراری با فریب داور چه هدفی داشت؟؟!!جز یک سوء استفاده دیگر!! وتبدیل شدن به قهرمان ملی؟؟
و سپس : برای تبدیل « سرباز فراری » به یک « قهرمان ملی »
باخت را به گردن داور نیاندازیم(توهم توطئه)،ما به خودی باختیم : در صداقت، قانون، اخلاق، بازی و نتیجه بازی.
سربازان ما را بی تدبیری ها و یک هم قطار روانی هنجار شکن مجرم، شکست دادند.
تخلف قابل قبول نیست و در برخورد با متخلف، نباید هیچ ملاحظه و سهلانگاری شود.
با تشکر
کار شناس ارشد روابط بین الملل
ناصر
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
3
6
پاسخ
فولادی فراری عمل باخت ایران
مهسان
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
4
2
پاسخ
اتفاقا کی روش بهترین مربیه!اشتباه بچه گانه ی یه بازیکن رو پای مربی نذارید! بچه ها واقعا زحمت کشیدن! عراقم تیم ضعیفی نبود،اگر علیرضا کتفش آسیب نمیدید یا ضربه پنالتی ب تیر نمیخورد ممکن بود نتیجه جور دیگه باشه!
با این حال بازم دمشون گرم خوب دووم آوردن! ایولا دارن..
baran
|
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
9
پاسخ
بریم به همون باخت ارزانتین افتخار کنیم!!
ناشناس
|
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
3
3
پاسخ
خاک بر سر داور با این قضاوت کردنش و دو صد خاک بر سر فولادی با این بازی کردنش
سرباز وطن
|
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
7
7
پاسخ
سرباز فراری بايد اعدام بشه... فقط اعدام!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
داداش کوتاه بیا! نه دیگه در این حد!
مهرداد از لنگرود
|
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
4
5
پاسخ
عامل اصلی بدبختی فوتبال ایران کیروش بود و بس با اون انتخابش وحید امیری پور گنجعلیتیم ما رخسارش از اول سرخ نبود در هیچ بازی حتی بازی با بحرین صاحب زمین و میدان نبود بازی کنایی مثل قوچان نژاد دژاگه آزمون حقیقی جهانبخش چطور استفاده شدند ولی عراق جنگ زده با یه دوجین بازیکنایی که لیگ درست و حسابی ندارند توسط مربی بومی ایران رو 120 عذاب دادندما داریم چوب کم خردی مسئولان رو میخوریم ور شکسته های غربی رو هرکی باشه به خدمت میگیریم کفاشیان هم که فکر کنم جز لب خندون هیچی خداوند کریم به اون نداده خدایا ازش نگیر
پدرام
|
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
9
پاسخ
وقتی با یک متقلب با وساطت وزیر برخورد نمیشه اونم درس نمیگیره و به تقلب هایش ادامه میده
مثلا تمارض میکنه که داور رو فریب بده وداور هم که ایرانی نبود پشماشو ببنده به حق جریمش میکنه ما ایرانی ها هم بهش فحش میدیم
امید
|
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
6
پاسخ
خوشحل شدم چون نیازی نیست بودجه این ملت را بیش از این هدر بدیم
مصطفی
|
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
9
پاسخ
خدا رو شکر که باخت وگرنه ایرانی ها از فردا شروع می کردن به گفتن کلماتی چون ما بهترین مردم جهانیم و ایرانی و این حرفها ....
من فوتبالیست نیستم ولی در حد توان و مقدور دونده دو استقامت هستم، برای درک ارتباط سیاست و فوتبال کتاب آ.فردوسی پور را توصیه می کنم،چند سطر کوتاه می نویسم:
اخلاق گرایان معتقدند:"هدف وسیله را توجیه نمی کند" یعنی: تیمی که جلو هست نیازی به تمازض ندارد، اگر داور فریب می خورد و بازی برده به نفع ما تمام می شد همین عراقیا چه می گفتند؟؟؟!!!
نگاهی به اخبار مهم پیرامون آ.پولادی در سایتهای معتبر و ریشه دار وطنی طی همین11 ماه امسال را مرور می کنیم:
"دارای کارت جعلی پایان نظام وظیفه خدمت زیر پرچم مقدس سربازی
خروج از کشور برای فرار از سربازی و مجازات جرم
سعی در تغییر تابعیت
سعی و تلاش ایشان و سایر دوستان دست اندرکار برای عضویت در تیم ملی و اعزام به استرالیا
زیر فشار قرار دادن ستاد کل نیرو های مسلح برای عضویت در فهرست نهایی
و تمارض در این بازی برده و به نفع"
ایشان دارای بیماری روانی هستند،علاوه بر اینکه مجرم می باشند.
در سرتاسر بازی با وجود 10نفره بودیم سرتر از عراق بودیم و هستیم
این سرباز فراری با فریب داور چه هدفی داشت؟؟!!جز یک سوء استفاده دیگر!! وتبدیل شدن به قهرمان ملی؟؟
و سپس : برای تبدیل « سرباز فراری » به یک « قهرمان ملی »
باخت را به گردن داور نیاندازیم(توهم توطئه)،ما به خودی باختیم : در صداقت، قانون، اخلاق، بازی و نتیجه بازی.
سربازان ما را بی تدبیری ها و یک هم قطار روانی هنجار شکن مجرم، شکست دادند.
تخلف قابل قبول نیست و در برخورد با متخلف، نباید هیچ ملاحظه و سهلانگاری شود.
با تشکر
کار شناس ارشد روابط بین الملل