عده ای عقده ای به پولادی متلک میپرانند خودتان هزارها بار سر مردم و دیگران کلاه گذاشته اید حالا اینقدر مرد شده اید و قانون مدار که پولادی شده حقه باز از چراغ قرمز تو عمرت رد نشده ای؟ پولادی اشتباه فوتبالی کرد ولی مثل پولاد در تمام بازیها ایستاد غیرت را از کیروش غیر ایرانی یاد بگیرید فقط فحش و تهمت و خالی کردن خوذتان نباشد این همه تو این مملکت حق خوری شده و ثروت مردم را بردند تو ککت نگزید مرد باش بگو خودت بودی میتونستی نری سربازی باز هم میرفتی یا حاضر بودی همه را پایمال کنی تا نری برو طور دیگری حق خواه شو
پولادی و امثال او نشان دادند از خیلی امثال تو با غیرت تر هستند تو و امثال تو فقط عقده دارید و شعار بلدید معلم های اخلاق که حتی تو خیابان حق عابر پیاده هم رعایت نمیکنی و به پیر و جوان رحم نداری حالا قانون مدار شده اید
درود بر کیروش و همه بازیکنانش
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
حقیقت رو میگی ولی این دغلبازیها در خارج از ایران از درجه اعتبار ساقط است .
ناشناس
|
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
6
پاسخ
پولادی عادت کرده به تمارض و فریب دادن، فکر کرده همانطور که نظام وظیفه و مردم را دور زده ،داور استرالیایی رو هم میتونه فریب بده و عامل شکست ایران در برابر عراق همین مهرداد پولادی هست
amin
|
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
9
2
پاسخ
اجنبی وطن فروش حالا واسه ما آدم شده
کیروش دزده
دزدی که از پول مالیات مت و بیت المال داره میخوره و هیچ ارزشی نداره جز اینکه یک مشت اجنبی خارجی رو آورده تا نشون بده لیگ ایرات با مربی ها و بازیکنش ها ارزششون همون لیگ ایرانه!
باشد که بازم کیروش رو نگه داریمو و بهش پول بدیم!
اگه کیروش خوب بود تیم های دیگه قبل از ما بهش پیشنهاد میدادن
اجنبی وطن فروش
ناشناس
|
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
2
پاسخ
اصلا من کاری به داور ندارم تیمی که با 10 نفره شدن به این روز میفته همون بهتر بود بالا نمی امد
tulipano
|
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
2
پاسخ
کی روش دمت گرم .بچه خسته نباشید.
نشون دادین تیم عراق پشمه
ناشناس
|
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
7
4
پاسخ
بسم الله الرحمن الرحیم / الحمدلله : خدا را شکر که ظالمی که دست نشانده شیطان و خونخوار شیعیان بود به درک واصل گردید / ان شاء الله خداوند به برگت این اتفاق فرخنده بین شیعیان و مسلمین اتحاد و نور ایمان را در دلهای مسلمین قرار داده و حقیقت اسلام ناب محمدی ( ص ) را در تمامی دلهای امتهای دیگر قرار دهد / الهی آمین / تبریک به همه شیعیان و مسلمین که خائن و ظالمی از بین رفت / التماس دعای فرج
کمال طلب
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
10
پاسخ
اخلاق و فوتبال را با هم باختیم
تیم فوتبال ایران از همانجایی لطمه خورد که باید می خورد: بی اخلاقی و دروغ و حیله گری. آقایانی که به دنبال گرفتن مجوز بازی مهرداد پولادی بودند و آنهایی که مجوز بازی او را صادر کردند باید استعفا بدهند. اینها بودند که با تمسخر جوانهای ایرانی و ندیده گرفتن افکار عمومی و پا گذاشتن روی اخلاق، دروغ و فریب او را ندیده گرفتند و به او یاد دادند برای هدف می شود فریبکار بود. اینها به او یاد دادند با تظاهر به ضربه خوردن و تلاش برای گول زدن داور او را ناراحت کند تا به او کارت زرد دوم را بدهد و اخراج شود. کاری که پولادی کرد تمام نقشه های تیم ایران را خراب کرد. او منفور ملت است اما فقط او مقصر نیست. کسانی که به او یاد دادند می شود فریب بزرگی مثل جعل اسناد سربازی داشت و هیچ اتفاقی هم برایش نیافتد هم مقصرند. حالا جوانهای ما هم از این تبعیضهای بزرگ ناراحت هستند و هم از شکست تیم ملی و حذف از رقابتها. حالا هم اخلاق را باخته ایم و هم مسابقه را. استعفای مسئولین درگیر در این ماجرا کمترین مرهم بر درد و ناامیدی جوانان ایرانی است.
جواد
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
7
5
پاسخ
من که متنفرم از کیروش و خیلی خوشحالم که فهمید کاراش اشتباه ه
هر بازیکنی تو خارج پیدا می کرد میاورد تیم ملی
هیچ تاکتیکی نداشت جز دفاع کردن و سانتر کردن
سه گل زدیم سه تاش با سانتر
دوتا پاس زمینی بلد نبودن بهم بدند
جای نوری - صادقیان - رحمتی و جباری و خیلیای دیگه بچه ها خالی بود.
و مفت بعضیای دیگه داشتن برا خودشون آمار بازی ملی شون را بالا میبردند.
البته مسلما برای تیم ملی مون ناراحت هستم حیف شد.
تایید کن تابناک این نظرم هست و باید احترام گذاشت