کی روش دمت گرم .بچه خسته نباشید.
نشون دادین تیم عراق هیچی نیس
ناشناس
|
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
4
2
پاسخ
مردم عراق به این پیروزی خیلی احتیاج داشتند. در این وضعیت جنگ با داعش، این پیروزی به بالا رفتن روحیه آنها کمک می کنه.
ما باید برای جام جهانی خودمان را آماده کنیم.
ناشناس
|
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
6
پاسخ
بازی بزن زیرش همینه
بازی های قبل رو هم به زور بردن
این نوع بازی فقط آبرومونو برده
مثل آرژانتین که دقیقه 92 به ایران گل زد و کلی خوشحالی کردن
ایران هم امارات رو دقیقه 90 بهش گل زده و بازیکن ها جوری خوشحالی میکنن که انگار قهرمان جام جهانی شدن !!!!!!!!!!!1
اف بر این فوتبال و این بازی های بد!!!!!
ایرانی
|
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
5
پاسخ
قابل توجه آنانیکه قانون کشور را زیر پا گذاشتند وبه طمع پیروزی تیم ملی از سربازان فراری یا جاعلین پایان خدمت حمایت کردند
وطن
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
2
پاسخ
تا کی باید خارجی ها پول مردم ایران را به تاراج ببرند؟ مثلا با این مربی چند میلیاردی چه عناوین بزرگی کسب کردیم که مربیان دیگه کسب نکرده اند.
عنوان های کسب شده آقای میلیاردی
1- چهارم شدن در بین چهار تیم در جام جهانی
2- حذف از جام ملتها
با این کارنامه آقای میلیاردی از 20 ، 5 هم نمی گیره.
این آقا که به گفته خودش 33 سال مربیگری کرده نباید به فکر یک تاکتیک برای تیم 10 نفره می بود؟
اسد
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
5
پاسخ
چوب خدا صدا نداره
آه سربازهای مملکت دامن پولادی رو گرفت
گرچه از گل نازکتر بهش نمیگن!!!!!!
با این وضعیتی که هست شاید بهش پاداش هم بدن!!
ناراحتی مردم هم که اصلا اهمیتی نداره
وطن
|
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
3
2
پاسخ
تا کی باید خارجی ها پول مردم ایران را به تاراج ببرند؟ مثلا با این مربی چند میلیاردی چه عناوین بزرگی کسب کردیم که مربیان دیگه کسب نکرده اند.
عنوان های کسب شده آقای میلیاردی
1- چهارم شدن در بین چهار تیم در جام جهانی
2- حذف از جام ملتها
با این کارنامه آقای میلیاردی از 20 ، 5 هم نمی گیره.
این آقا که به گفته خودش 33 سال مربیگری کرده نباید به فکر یک تاکتیک برای تیم 10 نفره می بود؟
فاطیما
|
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
4
پاسخ
میگم بذارید اشکهای بچه های تیم ملی خشک بشه بعد پشت سرشون رو اباد کنیم…
ناشناس
|
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
4
پاسخ
باز ببرید پولاتون رو تو عراق حیف و میل کنید .
ناشناس
|
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
7
پاسخ
تقصیر سرباز فراری بود دیگه.بلند شو خوب تیر که نخوردی!
به خاطر وقت تلف کردن کارت داد
نشون دادین تیم عراق هیچی نیس