tulipano
|
United Kingdom
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
کی روش دمت گرم .بچه خسته نباشید.
نشون دادین تیم عراق هیچی نیس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
مردم عراق به این پیروزی خیلی احتیاج داشتند. در این وضعیت جنگ با داعش، این پیروزی به بالا رفتن روحیه آنها کمک می کنه.
ما باید برای جام جهانی خودمان را آماده کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
بازی بزن زیرش همینه
بازی های قبل رو هم به زور بردن
این نوع بازی فقط آبرومونو برده
مثل آرژانتین که دقیقه 92 به ایران گل زد و کلی خوشحالی کردن
ایران هم امارات رو دقیقه 90 بهش گل زده و بازیکن ها جوری خوشحالی میکنن که انگار قهرمان جام جهانی شدن !!!!!!!!!!!1
اف بر این فوتبال و این بازی های بد!!!!!
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
قابل توجه آنانیکه قانون کشور را زیر پا گذاشتند وبه طمع پیروزی تیم ملی از سربازان فراری یا جاعلین پایان خدمت حمایت کردند
وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تا کی باید خارجی ها پول مردم ایران را به تاراج ببرند؟ مثلا با این مربی چند میلیاردی چه عناوین بزرگی کسب کردیم که مربیان دیگه کسب نکرده اند.
عنوان های کسب شده آقای میلیاردی
1- چهارم شدن در بین چهار تیم در جام جهانی
2- حذف از جام ملتها
با این کارنامه آقای میلیاردی از 20 ، 5 هم نمی گیره.
این آقا که به گفته خودش 33 سال مربیگری کرده نباید به فکر یک تاکتیک برای تیم 10 نفره می بود؟
اسد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
چوب خدا صدا نداره
آه سربازهای مملکت دامن پولادی رو گرفت
گرچه از گل نازکتر بهش نمیگن!!!!!!
با این وضعیتی که هست شاید بهش پاداش هم بدن!!
ناراحتی مردم هم که اصلا اهمیتی نداره
وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تا کی باید خارجی ها پول مردم ایران را به تاراج ببرند؟ مثلا با این مربی چند میلیاردی چه عناوین بزرگی کسب کردیم که مربیان دیگه کسب نکرده اند.
عنوان های کسب شده آقای میلیاردی
1- چهارم شدن در بین چهار تیم در جام جهانی
2- حذف از جام ملتها
با این کارنامه آقای میلیاردی از 20 ، 5 هم نمی گیره.
این آقا که به گفته خودش 33 سال مربیگری کرده نباید به فکر یک تاکتیک برای تیم 10 نفره می بود؟
فاطیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
میگم بذارید اشکهای بچه های تیم ملی خشک بشه بعد پشت سرشون رو اباد کنیم…
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
باز ببرید پولاتون رو تو عراق حیف و میل کنید .
ناشناس
|
Bosnia and Herzegovina
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تقصیر سرباز فراری بود دیگه.بلند شو خوب تیر که نخوردی!
به خاطر وقت تلف کردن کارت داد
نظرات بیشتر