بازی خوب مهم نیست. انکه کمتر اشتباه کند میبردو انکه اشتباهات فاحشی دارد میبازد. تیم ما اشتباهات تعیین کننده ای داشت و به عراق داعش زده باخت! کاش دوم گروه بودیم و به ژاپن میباختیم.
ناشناس
|
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
3
0
پاسخ
تابی ژاپن هم حذف شد.تازه11نفره...تو چرا کامنتها رو منتشر نمیکنی؟
مستضعف
|
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
2
پاسخ
خدارو شکر
هزارابار شکر
خوب شد یه لقمه نانی برای ما هم ماند
فقير
|
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
3
پاسخ
من كه بازى رو نديدم فقط به خاطر سرباز فراري هاى جاعل نور چشميتون، دلم خنك شد باختيم، تحويل بگيرين نور چشمى هاى جاعل از مردم بهترونو، يعنى خيلى حال كردم باختيم، خلافكار با خودتون ببرين اخرش همينه، سردار كجايى بيا نگاه كن پارتى كى شدى!!!!
ناشناس
|
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
2
پاسخ
تیم ایران را که از عراق جنگ زده و داعش زده که کشورش تثبیت حکومتی هم ندارد شکست میخورد و به ایران بر می گردد.