ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
بازی خوب مهم نیست. انکه کمتر اشتباه کند میبردو انکه اشتباهات فاحشی دارد میبازد. تیم ما اشتباهات تعیین کننده ای داشت و به عراق داعش زده باخت! کاش دوم گروه بودیم و به ژاپن میباختیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تابی ژاپن هم حذف شد.تازه11نفره...تو چرا کامنتها رو منتشر نمیکنی؟
مستضعف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
خدارو شکر
هزارابار شکر
خوب شد یه لقمه نانی برای ما هم ماند
فقير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
من كه بازى رو نديدم فقط به خاطر سرباز فراري هاى جاعل نور چشميتون، دلم خنك شد باختيم، تحويل بگيرين نور چشمى هاى جاعل از مردم بهترونو، يعنى خيلى حال كردم باختيم، خلافكار با خودتون ببرين اخرش همينه، سردار كجايى بيا نگاه كن پارتى كى شدى!!!!
ناشناس
|
Italy
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تیم ایران را که از عراق جنگ زده و داعش زده که کشورش تثبیت حکومتی هم ندارد شکست میخورد و به ایران بر می گردد.
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
ساکت باشید وطن فروشا..
تعصب کیروش از شما بیشتره
زنده باد کارلوس کیروش
مرده باد وطن فروش
کیروش دوست داریم
امیر مشهد مقدس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
درسته ایران باخته عوضش باعث خوشحالی مردم داعش زده عراق شدیم. پیروزی ایران یا عراق هیچ فرقی نداشت مهم پیروزی اسلام است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تیم ایران اصلا تیم نیست...هیچ وقت اینجوری چیزی نمیشه....
tulipano
|
United Kingdom
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
کی روش دمت گرم .بچه خسته نباشید.
نشون دادین تیم عراق پشمه
ناشناس
|
Sweden
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
:-)
نظرات بیشتر