بجنوردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
به یه جاعل متقلب فراری قانون شکن باختیم.
همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
چی شده؟
نیما
|
Turkmenistan
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تیم ایران باخت اما یک بازنده قهرمان بود . ضعف هایی داشت ، اما نقاط قوت بسیار داشت . بهترین تیم ها دینا هم گاهی می بازنتدتا بداتند در بازی شطرنج زندگی زار های بیشماری نهفته است . مدیریت سالم یکی از آن زارها است تکیه بر جای بزرگان گزافه نیست . سردارها می خواهد تا اشک و اه و غیرت را بهم بیامیزند تا زندگی را باور کنند که در عین بی رحمی قانونمند است .
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
زارهای شطرنج یا رازهای شطرنج؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
بابا این مربی فقط پول گرفت و ایران رو چاپید. بازی تیم ملی اصلا فرقی با یک مربی ایرانی نمی کرد. کیروش زبان باز مکار
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
باختیم و بازیکنی که بخاطرش قانون رو زیر پا گذاشتیم پاشنه آشیل تیم مون شد، شاید در اخراج تاثیری نداشت اما مساله اینه که کمکی هم به تیم نکرد، پس چه لزومی داشت که بخاطرش قانون زیر پا گذاشته بشه، جالبه که خلیل زاده و ماهینی اصلا بازی نکردند و سروش رفیعی فقط مقابل امارات بازی کرد و در بازی برابر بحرین از دقیقه89! اومد توبازی، بنابراین به رغم شایسته بودن ایران انکار نمیکنم که از حذف ایران خوشحالم، فکر میکنم اگه قهرمان میشدن توجیه خوبی برای بی قانونی می شد...
خلیج فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
سلام بالاخره تاوان استفاده از سرباز فراری رو دادیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
دست همشون درد نکنه باجوانمردی بازی کردند بهانه گیرها چی میگید کی روش عالی بود همه عالی بودند آسمان به زمین نیامد الان ژاپن هم وضع مارو داره اخراجی هم ندارند بچه هادوستتان داریم خسته نباشید این باخت برای مابرد بود می خواهیم کجارو بگیریم توی مملکت ما پر بهانه گیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
وقتی خودمون بازیکن فراری از خدمت رو میفرستیم و قانون رو زیر پا میذاریم نباید توقع داشته باشیم قانون برامون اجرا بشه...
محی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
بگید این پولادی بیاد من یه چندتا بشین پاشو بدم بهش!!!!
هی گفتم بابا کارلوس جون فقط جای من تو ترکیب خالیه انگار نه نگار!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
و حذف ناباورانه ژاپن
نظرات بیشتر