ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
تا 3سال دیگه ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
بچه ها خیلی خوب بازی کردن فقط این پولادی گاو باعث شد ببازن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
واقعا " فکر میکنید که باید بالا می رفتیم؟؟!! فوتبالی که در داخل آنها پولهای کثیف رد بلد می شود و کسی در آن نمی تواند فدراسیون را تغییر دهد خوب معلوم است که نتیجه اش چی می شود من به عنوان یک ایرانی اصلا" راضی نیستم که وزیر محترم ورزش بیش از این مالیات ما را خرج این رشته بکند که جزء پرورش مد و زیبائی؟؟!! و خالکوبی چیزی عاید جوانان ما نمی کند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
دم همه بچه ها مخصوصا اقای پولادی که نشون داد اگه تو زمین نباشه چه بلای سر این دفاع مستحکم میاد رو میبوسم
ماشالله به غیرتتون
الان هم یه مشت معلوم الحال میان کامنت میزارن ، اون موقع که تیم جانانه می برد سرشون تو .....
شما دیکتاتورید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
سلام متاسفم برای تابناک با مقاله های قبل بازی تیم ملی از اسمش پیداست تیم ملی شما کجای ملیتین
شما جو خراب کردین من مقاله قبل بازیتونو خوندم قبل بازی با عکس پولادی ومقاله اش اخه شما اگر مردید حقایق دیگه را نشون بدید الان وقت این حقیقت نبود خجالت داره بخدا
با انرژی منفی تابناک و منفی کردن مغز مردم باعث شد پولادی الکی کارت بگیره دو تا کارت شما باعث شدید میزاشتید بعد جام گلایه میکردی پس شما قصد قبلی داشته اید متاسفم براتون تا دوست دشمن ،دشمن بیکار
حقیقت کنار خودته دور دست دنبالش نگرد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
آمیدوارم مثل جام جهانی نخوایم باختمون رو برد جا بزنیم.تو جام جهانی ضعفترین خط حمله بودیم اما همه چیز رو تحت الشعاع بازی با آرژانتین قرار دادیم. امروز حقمان باخت نبود اما این موضوع که به عراقی باختیم که حتی لیگ هم ندارد خیلی ناراحتم میکنه نکته ناراحت کننده دیگه این بود که انقدر ناز جناب پولادی رو کشیدیم تا امروز..
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
نصف تماشاچی ها داعشی بودن!!!
خوب بچه ها ترسیدن!!!
رضا
|
United States
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
اولا که پولادی اشتباه کرد جلوی چشم داور قصد صحنه سازی داشت نکته بعدی این که بعد از اخراج کیروش به جای اینکه به تیم ارامش بده بازیکن باید ار ومش کنه اصلا نتونست تیمو هدایت کنه
رضا
|
United States
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
اولا که پولادی اشتباه کرد جلوی چشم داور قصد صحنه سازی داشت نکته بعدی این که بعد از اخراج کیروش به جای اینکه به تیم ارامش بده بازیکن باید ار ومش کنه اصلا نتونست تیمو هدایت کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
وقتی غرامت صدها میلیارد دلاری ایران را مقامات ایران بدلیل خویشاوندی خود با عراقی ها می بخشند و تازه میلیاردها دلار به آنها کمک بدون اجازه مردم می دهند باید هم عراقی چنین خشن و پر مداعا با ایزانی ها برخورد کنند
نظرات بیشتر