تیم ایران اصلا تیم نیست...هیچ وقت اینجوری چیزی نمیشه....
علي اميني
|
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
3
پاسخ
ما از كيروش ممنونيم كه چنين تيمي درست كرده و همينطور از بازيكنان تيم ملي كه چنين بازي انجام دادند ،
ناشناس
|
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
1
پاسخ
با ان ضربه روحي كه تيم قبل از بازي با عراق خورد اين باخت ناباورانه نبود.
كارت هاي پايان خدمت جعلي كار دست تيم داد
ناشناس
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
5
پاسخ
من نمیدانم پولادی سرباز معافیت جعلی است یا نه ولی اگه واقعا فراری بوده باشه بکارگیری آن از طرف هر کسی در تیم ملی خیانت به ملت ایران بوده است مخصوصا با سخنرانی مقام عظمای ولایت که فرموده بودند متخلفان در عرصه ورزش باید مجازات شوند می توان به راحتی پی برد که ایشان هر دو خطا را از عمد مرتکب شده است
شهرام
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
7
پاسخ
خاک تو سر پولادی فراری با این احتیاط کردنش
بجنوردی
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
4
پاسخ
به یه جاعل متقلب فراری قانون شکن باختیم.
همین
ناشناس
|
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
2
پاسخ
جدال کشور تحریم زده و کشور جنگ زده ...
ناشناس
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
2
پاسخ
رفتار پولادي هم نشان از ان دارد كه ضربه روحي قبل از بازي عراق كارساز بوده است
ناشناس
|
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
8
پاسخ
توجه کردید حقیقی جهت 90% پنالتی ها رو بر عکس تشخیص داد؟
همین