این باخت را به آقایان قلعه نویی،درخشان و فرکی تبریک عرض می کنم
فربد
|
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
1
پاسخ
چه دلیلی داشت که پولادی اون اشاره کوچیکو با پاش به سینه دروازه بان عراق کنه و اون اتفاق بیوفته؟ واقعا چه دلیلی؟ :|
ناشناس
|
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
1
پاسخ
تیم ایران اصلا تیم نیست...هیچ وقت اینجوری چیزی نمیشه....
علی
|
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
1
پاسخ
تیم ملی ما بیشتر از هر چیز به یک گروه روانشناس و روانکاو نیاز داره تا علاوه بر اموزش مدیریت اخلاق و روحیه در مسابقات از بروز تنش و حرکات مثل درگیری و اخراج و یا تمارض جلوگیری بشه.ما بازیکنهای خوبی داریم ولی این بازیکنها اخلاق و اعصاب ندارن!
ناشناس
|
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
1
پاسخ
دیگه پولادی علم عثمان نکنید ولی این قبول دارم بار کج به مقصد نمیرسه دنبال مقصرهم نباشید سعی کنید اصلاح بکنیم خودمون
علی
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
2
پاسخ
واقعا چقدر سلیقه ای عمل میکنند افرادی که در سایت تابناک به نطرات خوانندگان رسیدگی میکنند
واقعیت فوتبال مان را هم که میگویم از چاپش صرف نظر میکنند
مشکل فوتبال ما فوبتال پایه ایست درجه یک ترین مربی را هم که بیاورید کاری از پیش نمیبرد
چون در آموزشکاههای فوتبال ما به درستی و علمی و مظابق استانداردهای روز فوتبال آموزش داده نمیشود
مهران
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
3
پاسخ
این هم از تیم ملیاردی! با اینکه برد و باخت تیم برای من علی السویه بود ولی با دیدن ناراحتی هموطنان متاثر شدم. بد نیست از اقای کیروش بپرسیم چه برنامه ای برای پنالتی داشتند . ایشان یکی از گران ترین مربیان دنیا هستند!
ناشناس
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
2
پاسخ
من چهار سال پیش این موقع عراق بودم ایران و عراق دوباره به هم خورده بودن عراقی ها خیلی دوست داشتن ایران ببره و برد
حالا یه بارم برای اونا
ولی کشوری با اون شرایط اقتصادی و سیاسی از خیلی چیزا از ما جلو افتاده