علت ناکامی ایران یکی داور بود ویکی هم فدراسیون فوتبال که چارتا آدم حسابی توشون پیدا نمیشه
مهدی
|
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
4
2
پاسخ
کاش این روزها که در سطح جهانی به مقدسات ما توهین شد، جای یوز ایرانی، نشانی از هویت اسلامی بر پیراهن این تیم بود...
احمد
|
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
3
0
پاسخ
اينم از ميراث كى روش كه ادعا مى كرد قهرمان آسياست
كلا تيم جالبى نداشتيم نصف تركيب تيم ملى تو ديوارن
مهدی ص
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
4
پاسخ
اه سربازایی که تومرز دارن خدمت میکنند وباشنیدن بخشش فولادی فراری جیگرشون سوخت نظام وظیفه وتیم ملیو گرفت یادرحمتی پنالتیگیر بخیر حداقل لایی اززاویه بسته نمیخورد
بهنیا
|
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
2
پاسخ
1 - داور خیلی هم درست سوت زد هر وقت باخت میدیم این باخت رو به گردن داور میندازیم . حرکت پولادی در شان یک بازیکن ایرانی نبود اینجور حرکات در بازیکنان کشورهای عربی معروفه.
2 - بیش از سی سال است که هی باخت میدیم در پایان هم میگویند چیزی از ارزشهای بازیکنان ما کم نمیشه اتفاقا خیلی هم کم میشه. لااقل از بازیکنان عراقی یاد بگیرند با توجه به شرایط کشورشان انصافا در طی این چند سالی چقدر بهتر بازی میکنند .
3 - فدراسیون فوتبال و بازکنان اگر یک دهم بازیکنان والیبال ایران غیرتی بازی کنن اینقدر افتضاح نمیشه که حتی جزو چهار تیم اول آسیا هم باشیم .
ناشناس
|
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
4
پاسخ
اینهم از کیروش چند میلیون دلاری !
فوتبال ما تنبل است هنرش در گلزنی در ضربات ایستگاهی بوده چه قبل از کیروش چه با او . بیزحمت ترین گل .
منطقی
|
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
5
1
پاسخ
واقعا یعنی پولادی سرباز فراری بود؟ این همه بازیکن سرباز فراری تو لیگ خودمون رو نمی بینید؟ منم نمی گم نره! ولی می خوام بدونم اخراج شدنش چه ربطی به سرباز فراری بودنش داشت؟ یعنی مردم ما اگه یه بازی کن دیگه بود انقدر سرکوفت می زدن؟
شاید بهتر باشه اخلاق خودمون رو عوض کنیم! منم از باخت تیم ناراحتم اما نمیام کل مسئولین از بالا تا پائین و تمام بازیکنان رو به فحش بکشم.
لطفا بیاد انقدر بادی به هر ور نباشیم!
متشکرم
مهرداد
|
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
4
3
پاسخ
من واقعا در تعجبم از عده ای که به پولادی حمله میکنند. اگه سرباز فراریه درست , اگه از سربازی نرفتنش ناراحتید درست اما یادمون نره که همین پولادی چجوری توی جام جهانی با جون و دل برا تیم ملی بازی کرد و بعدم توی این تورنمت هم واقعا خوب بود و اگه دنبال مقصر هستید برید یقه اون داور نامرد رو بگیرید که اینقد نفهم که حتی یادش نبود پولادی یک کارته س و بعد که کارت دومو داد یادش اومد وگرنه اگه یادش میبود مطمن باشید اخراج نمیشد. پس اشتباه اون استرالیایی نامرد تیم رو بهم ریخت. بچه ها همشون زحمت کشیدن و همشون ایرانی هستن و باید ازشون تشکر کرد. خواهش میکنم هموطنتونو چون حالا نرفته سربازی اینجور خرابش نکنید.
همین