به نظر من حرکت پولادی کارت داشت
عمدا داشت پاشو میزد به صورت دروازه بان
سپهر
|
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
5
2
پاسخ
غیرمنصفانه ترین جمله ممکن اینه که تقصیر پولادی بندازیم. بدیهیه که داور اشتباه کرد
ناشناس
|
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
4
پاسخ
میلیارد میلیارد پول دادن به کیروش که فوتبال فلج ایران رو با ویلچیر هل بده!
فقط دفاع اتوبوسی !
و تاکیتیک حفظ توپ و حمله صفر!
تاکتیک ایران:
هر زمان توپ رو گرفتید سریعا اون رو به تیم حریف بدید و دوباره دفاع کنید!!!
دوباره شروع شد ایران به خاطر تیر دروازه حذف شد!!!
tulipano
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
3
0
پاسخ
کی روش دمت گرم .بچه خسته نباشید.
نشون دادین تیم عراق پشمه
ناشناس
|
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
3
پاسخ
ما به پولادی باختیم !!! اگر تمارض نمی کرد اخراج نمی شد فکر کرد داور هم نظام وظیفه ایرانه
mamat azerbaycanli
|
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
2
پاسخ
خخخخخخ....
لهشون کردیم.....
ناشناس
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
5
پاسخ
بی عرضه ها...
ناشناس
|
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
4
پاسخ
نه پس انتظار داشتید با یک عده سرباز فراری قانون شکن جام جهانی را!!! هم ببریم ، تا همین جا هم اشتباهی آمده بودند!!!
ناشناس
|
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
3
پاسخ
داوره انتقام 8 آذر استرالیا را از ایران گرفت
ناشناس
|
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
1
پاسخ
تمام بازیکنان به جز اشتباه یکی دو مورد عالی بودند. کی روش عالی بود، از غیرتش خوشم اومد. مثل خودمون ناراحت بود... بالاخره تنها تیم قدر قابل ایستادن جلوی استرالیا، ایران بود که خوب پولادی بهشون ضربه روی تور داد؛ مثل وزیر صنعتمون که گفت تحریم ها اثر داشته...!
عمدا داشت پاشو میزد به صورت دروازه بان