ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
استفاده نکردن از پکیج در آپارتمان ...برای حمام کردن حداقل باید چند دقیقه آب باز باشد تا آب به دمای مورد نیاز برسد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
با هوش جان اگر كسي از پكيج داخل آپاتمان استفاده كند در عرض شايد 20 يا 30 ثانيه ميتواند آب گرم داشته باشد ولي اگر منبع آب گرم كه در بعضي از ساختمانها كه در زير زمين در شوفاژ خانه قرار دارد چند دقيقه طول ميكشد؟
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
واقعا با این نظر موافقم از زمانی که ابگرمکن دیواری وارد شد مصرف آب افزایش پیدا کرده و اکثر استفاده کنندگان از این وسایل به جهت این که آب سرد نشود هنگام دوش گرفتن حتی به مدت نیم ساعت تمام آب را یکسره باز می گذارند که این یکی از دلایل اسراف آب طی سال های اخیر به ویژه در شهرها بزرگ می باشد.
مصعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
مصرف آب و گاز پکیج خیلی زیاده... مخصوصا اگه برای گرمایش از کف استفاده بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
ناشناس 16:08
سیستم آب گرم شوفاژ خونه با اون چیزی که تو ذهنتونه فرق میکنه.
با استفاده کردن پکیج هم تو آپارتمان مخالفم به خاطر اسراف آب ...من هم پکیج داشتم و هم شوفاژ..در خصوص اسراف آب پکیج سنگ تموم میزاره و با سرویس کارای پکیج و آبگرمکن دیواری صحبت میکردم همشون اتلاف و اسراف آب رو تائید میکردند..
ناشناس
| United States |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
چرا وقتی نمیدونین نظر میدین ؟! چرا تو چیزی که نه تخصص دارید و نه مطالعه اظهار فضل میکنید ؟!!!
هنوز متوجه نیستید که 4% مصرف اب در ایران شهری هست ؟ و نود درصد در کشاورزی مصرف میشه !!!!!!!!!!!!!!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
چمن کاری بیهوده اطراف بزرگراه های تهران باید متوقف بشه .شهری که مردمش اب برا خوردن ندارن دلیلی نداره شهرداریش اینقدر چمن بکاره . درخت بکارن باز اشکال نداره چون یه منفعتیداره ولی چمن نه...
فضل اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اگر بودجه اي كه در زمان احمدي نژاد هدر رفت صرف تاسيس آب شيرين كن مي شد الان تمام ايران سبز شده بود

به اميد ايران سبز و آسمان آبي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
از قدیم ایران یک منطقه خشک بوده، منتها با جمعیت خیلی کمتر. ما در کنار تغییر روشهای مصرف آب و استفاده از تکنولوژیهایی که مصرف آب رو چه در کشاورزی و چه در صنعت و چه خانگی کم می کنند، به شدت نیازمند آموزش و فرهنگ سازی از سنین کم هستیم. شاید بچه های ما از خودمون بافهمتر بشن.
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
مگه انرژی هسته ی نداریم؟؟؟؟؟این همه تحریما رو تحمل میکنیم که بتونیم باهاش اب شیرین کنیم و در خدمت اقتصاد باشه پس کووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟نظر من اینه که جمعیت رو به 150 میلیون برسونیم خود به خود مشکل آب و محیط زیست و اقتصاد و تورم و...حل میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
جلوگیری از ساخت برج به همراه سونا و جکوزی و استخر و همچنین دریاچه مصنوعی !!!!!!!!!!! که البته در این زمینه مقصر شهرداری است.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
3 _ آب در نظر گرفته شده در آبیاری فضای سبز و سیستم های خنک کننده منازل بزرگ یا مجتمع های مسکونی وارد سیستم فاضلاب شهری نشده و وارد منبع زمینی بشود

سپس با سیستم چرخشی به صورت حوض و فواره ضمن راکد نبودن و برخورداری از نور آفتاب , مجددا استفاده شود
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
افزایش بهای آب و همچنین درست کردن ساختار آبیاری در کشاورزی ایران بر پایه برترین فناوریهای روز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
جلوگيري از حفر چاههاي كشاورزي- جلوگيري از سدسازي- جلوگيري از شهرك سازي هاي بي قانون و بي برنامه كه بافت هاي طبيعي را نابود مي كنند و ابهاي زيرزميني را تماما خشك مي كنند. جلوگيري از فعاليت كارگاههاي صنعتي در مناطقي كه بيشترين درصد خشكسالي را دارن. فرهنگ سازي براي مصرف درست اب
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
آخه تابناک جان شما هم سوال پرسیدی در حد تیم ملی!؟
شما میگی چه پروژه هایی باید تعطیل بشه؟! اخه ملت بیچاره از کجا باید بدونن چه پروژه هایی وجود داره و یا در دست کلید خوردن هست که باید تعطیل بشه!!
مگه کسی به این ملت اطلاع رسانی هم میکنه که با خبر باشن؟!
یه کم به نظرات محترم دوستان نگاه کن.. کسی نامی از پروژه ای نبرده (با اینکه شما گفتی کدوم پروژه ها)، همه میگن صرفه جویی و مشکلت اب کشاورزی و اب شرب و ....

یادمه یه وقتهایی تو یه دولتی یه بنده خدایی گفته بود که آب خلیج فارس رو بیاریم توی کویر لوت ول کنیم تا اونجا آباد بشه، خدا رو شکر کنسل شد! یه طرحی دیگه ای هم بود واسه اتصال دریای خزر به دریاچه ارومیه که اونم کنسل شد. اخه وقتی سطح آب دریاچه ارومیه بالاتر از دریای خزر هست چطوری میخوان آب دریا رو بریزن تو دریاچه من موندم که کدوم بنی بشری این نظریه رو داده!!!

و من الله توفیق
نظرات بیشتر