من به عنوان یه ایرانی وهموطن از احساس همدردی شما واقعا ممنونم او اسطوره والیبال مابو روحش شاد
ناشناس
|
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
1
پاسخ
اين مسئولين خيلي به فكر مردن مردم هستند.
اين نوع بيماري ها داره رواج پيدا ميكنه و از زمان خاتمي با تجزيه كردن مواد اصلي و تبديل چندين مواد ديگر شروع شد
مثلا شير پاستوريزه كه خيلي ها دارند ميخورند واقعا خوب است؟
اين شير مثل نفت ، بنزين و گازوييل است كه از نفت خام گرفته ميشود.
ولي مشكلي كه داره اين است كه خيلي بيش از حد تجزيه ميشود. بارها ماست ها و شيرهاي پاستوريزه را با آب بايد مقايسه كرد. به قول يكي از دوستان ، آب سفيد نه شير گاو.
من كه شير اصلي گاو را خورده ام ميفهمم اينها چيه.
آردها هم ديگه آردهاي قبلي نيست. نانوايي ها هم تلاش ميكنند بهترين نان را بپزند ولي از اصلش خراب است. خيلي كم ميشود ناني را 2روز نگهداري كنيد.
اين كه ميگند نان تازه بخوريد و تاكيد هم دارند بخاطر اين است كه بي كيفيتي نان را پنهان كنند
كيا
|
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
1
پاسخ
براي شادي روح اين مرد بي حاشيه ورزش ايران....صلوات
محمد
|
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
1
پاسخ
روحش شاد و یادش گرامی باد
ناشناس
|
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
روحش شاد یادش همیشه جاودان
ماهرخ
|
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
1
پاسخ
خدا بیامرزدش,,از خداوند برای خانوادش طلب صبر میکنم
ناشناس
|
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
1
پاسخ
روحش شاد .یادش گرامی
طاهره
|
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
1
پاسخ
حسین جان ایشاله با امام حسین محشور بشی........خودت رفتی ولی یادت همیشه هست خیلی دل مردم با بردای تیم ملی شاد کردی امیدوارم اون دنیا دلت شاد باشه.....براش یه صلوات بفرستید