فقدان مربی بزرگ ومهربان والیبال را به خانواده محترم ایشان وجامعه ورزش تسلیت می گویم
كامران
|
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
1
پاسخ
خدايش بيامرزد
چقدر خدا دوستش داشت كه مسابقات جهاني و بازي غرور انگيز دلاور مردان ايراني رو در آخرين لحظات عمرش رو ديد و در كنار بچه هاي تيم، باعث دلگرمي و نشاط تيم بود.
براي شادي روح آن بزرگوار " صلوات "
حامد سنگ بست
|
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
1
پاسخ
روحش شاد برای شادی روحش صلوات
ناشناس
|
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
واقعا ناراحت شدم،والیبال ایران مربی بزرگی رو از دست داد،کسی که دستیار سه مربی بزرگ بوده و یکی از بهترین و باسوادترین مربیان والیبال ایران،کسی که می توانست در اینده جای مربیان خارجی را پر کند.
خدا رحمتش کند برای شادی روحش صلوات بفرستیم
بسیجی
|
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
با سلام
همین الان تو صفحه اینستاگرام!! آقای علیرام نورایی خبر رو دیدم.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وای دارم سکته می کنم..... خدا رحمتشون کنه.
میلاد
|
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
سوختم...واقعا سوختم وقتی شنیدم.حالم بد شد.نمیدونم چی بگم.باورکردنی نیست.ای خدا...
محمدسربلوکی
|
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
والیبال ایران رابه رخ جهانیان کشید طوری که لرزه بر تیمهای تراز اول دنیا انداخت ای بزرگ مرد والیبال ایران روحت شاد.