ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چرا وارد کننده باید خودرو فرسوده اسقاط کنه؟؟ کس دیگه می خواد خودرو فرسودشو اسقاط کنه چرا وارد کننده(فرد دیگری) باید پولش بده؟؟؟؟ واقعا چه قانونای مضحکی تصویب میشه. این هم نوعی رفع مسئولیت هستش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
واقعا" مسخره است .
نمیدانم این طرحهای جالب به مغز کدام متفکری خطور میکند .
واقعا" مردم را چه فرض کرده اند ؟ یعنی اگر مردم در یک موردی ظلمی را پذیرفتند ، میبایست فشار را بیشتر کنند؟

ماشینهای داخلی را که با آن کیفیت و قیمتی و وضعیتی که همه میدانند به مردم قالب میکنند .
حالا اگر کسی می خواست یک ماشین را از خارج با آن تعرفه های کذائی به دوبرابر قیمت وارد کند دیگر چرا باید پول 4 ماشین فرسوده را که به صاحبان آنها باید میدادند تا اسقاط شوند او بدهد . آیا این از نظر شرعی درست بود ؟آیا حلال و حرام فقط برای مردم است ؟

حالا چون مردم این را قبول کرده اند پیش خودشان میگویند خوب اینها هنوز جادارند .میگویند مثلا" اگر شما میخواهید یک ماشین وارد کنید باید بروید 4 نفر را که خودرو فرسوده دارند پیدا کرده و به آنها التماس کنید که ماشینشان را به هرقیمتی که میخواهند به شما بفروشند تا شما آنها را اسقاط کنید .
به نظر شما اسم این را چه میتوان گذاشت ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
خودرو هم اگر با کمترین تعرفه هم وارد بشه.اگر نظارت روی فروش نباشه همان اش و همان کاسه است. وقتی ماشین دویست ملیون با تمام عوارض که پرداخت می شه یک ملیارد فروخته می شود.کم و کمش باید هفتاد ملیون یک ماشین شش تا هفت هزار دلاری پرداخت کنیم که در حال عادی بیست تا یست و پنج ملیون قیمتش می شود.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
یعنی خود وارد کننده بلند گو دست بگیره بگه خودرو اقساطی از رده خارج میکنیم بدو خودروت رو بیار
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
سودی که از محل کمترشدن مصرف بنزین و تصادفات بدست میاد، ارزش داره که صنعت خودروسازی داخلی کمی بخوابه تا حساب کار دستشون بیاد. البته بیکاری کارگران صنایع خودروسازی هم موضوعی هست که باید بهش توجه بشه چاره ای اندیشیده بشه.
عبدالحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
بقرآن ماشین ایرانی دوست نداریم این روبایدبه کی بگیم.دوست داریم ماشین خوب سواربشیم مگه جرمه؟ توروخدابذارین خودروهای ارزون واردبشن بقرآن داریم عقده ای میشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
عجب کار مسخره ای: یعنی قبلا که پولش رو می دادن اونجایی که پول می رفت نمی تونست خودروها رو اسقاط کنه حالا طرف که می خواهد خودرو وارد کند باید در صنعت استقاط خودرو هم دستی داشته باشد!!! اینطوری قیمت خودروی اسقاطی به شدت بالا می ره! چون یه وارد کننده به یکباره می خواهد مثلا 1000 تا ماشین وارد کنه
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
منظور از شش لیتر حجم موتور است که شش هزار سی سی است نه میزان مصرف آن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
نمیشه همه ماشین های صفر داخلی رو هم از رده خارج کنن !!!!!

ماشین های صفر داخلی هم دستکمی از ماشین های فرسوده ندارن
شکیبا
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
دولت محترم خودش اقدام به جلو گیری از تولید خودروهای کم کیفیت داخلی با مصرف میانگین 10 لیتر کند هم مشکل ترافیک (تا حدودی) حل خواهد شد و هم ایمنی مردم تامین خواهد شد و از همه بالاتر خود دولت هم مسئول از رده خارج کردن این قبیل خودروها نیز میباشد و با این کار مثل یارانه و دیگر چیزها دارد از مسئولیت شانه خالی میکند.
نظرات بیشتر