یک چنین بازی کن بی هویتی چه بسا در بازی های ملی هم حاضر شود تیمش را بفروشد.
اگر قراردادش قبل از تغییر نام آن تیم عربی امضا شده است، قانونآ میتواند قراردادش را فسخ و حتی ادعای خسارت هم بکند.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
تعصب بيجا باعث از بين رفتن ميليونها تومان پول بيت المال ميشود.
ناشناس
|
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
روباه همیشه روباه
ناشناس
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
وقتي تو اين مملكت علم ارزشي نداشته باشه يك بازيكن بي عرضه بيسواد در سايه فوتبال ميشه همين كه هست
سید
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
گذرنامه ایشون رو باطل کنید و کلا ممنوع الورود بشوند به ایران! خود فروخته بدبخت!
عباس
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
راهش اين بود از تيم ملي حذف بشه اگه اقايون شهامت داشتن
ناشناس
|
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
اینقدر هزینه از بیت المال چطور توجیه میشه ؟؟؟؟!!! چرا کسی پیدا نمیشه جلوی هزینه های بالای فوتبال را بگیره ؟
محمد
|
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
حيف پول بيت المال
سعید
|
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
فوتبال ایرانو تعطیل کنید.
نيايش
|
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
1
پاسخ
خلعتبري تا خالا چه گلي به سر تيم ملي زده كه اينقدر تحويلش گرفتن ، تا زماني كه قوچان نژاد و دژاگه و بازيكنان جوان و بي ادعا و جسور تيمهاي پايه هستند نيازي به اين شومنها نداريم
اگر قراردادش قبل از تغییر نام آن تیم عربی امضا شده است، قانونآ میتواند قراردادش را فسخ و حتی ادعای خسارت هم بکند.