هم خلعتبری هم باشگاهی که نام " پرسپولیس " رو به یدک میکشه به ایران خیانت کردند و در شرایط بحران ارزی کشور و تحریم ها پول ارزی کشور رو جیب مفت خورهای عرب ریختن
چه سودی حاصل کشورمون شد؟؟؟؟
بهمن
|
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
1
پاسخ
بابا این وطن فروشه . عرق ملی کجا بوده ؟ از بیت المال ملت پول وطن فروشیه این بی عرضه پرداخت شد . اینا ( نکونام و خلعتبری ) لیاقت پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی ایران رو ندارن .
ناشناس
|
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
به جا این همه حرف و حدیث باید شیخ نشین امارات را به خاک ایران ملحق کرد تا موضوع برای همیشه حل بشه همون کاری که روسیه با کریمه و اکراین کرد..
ناشناس
|
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
1
پاسخ
خلعتبري !!! چرا خلعت ايرانيت را بري براي اين عربهاي خائن
آدم با شكم خالي شب را صبح كنه بهتره از اونه كه شكمش را با پول اين عربا سير كنه
رضا
|
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
بابا يكي جلوي اين فوتباليست هاي مفتخور را بگيره.
ناشناس
|
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
اختلاس تحت نام عرق ملی
حمید
|
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
1
پاسخ
قانع چو کرکس به یک استخوان بودن *
به زان که طفیل خوان ناکس بودن *
سعید ت
|
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
1
0
پاسخ
واقعا ملت هیجان زده ای شدیم ها
بابا بره بازی کنه پولش هم بگیره
مگر چی میشه! نگران اسم خلیج فارس هم نباشید، اونها یک کار اشتباهی کردند شما چرا جو میگیردتان
غیرت که به این ها نیست برادرم.
ناشناس
|
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
1
پاسخ
ننگ بر وطن فروش
ناشناس
|
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
غصه بی لیاقتی این آدماروهم باید بخوریم
بابا بزار بره
اینا لیاقت این مردمو ندارن
چه سودی حاصل کشورمون شد؟؟؟؟