ممنوع خروجش بايد مي كردند.
معني ندارد شخصي برود و بر عليه منافع كشورش بازي كند.
علی
|
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
یکی برای من غیرت رو تعریف کنه؟
ناشناس
|
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
دوستان لطفا شتاب زده عمل نکنید آقای خلعت بری بازیکن با اخلاق و شایسته ایست و قطعا همه جوانب را در نظر می گیرد مشکل جای دیگری است نباید گناه را به اسم او نوشت
ناشناس
|
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
اذاره دارایی و مالیات گیر هاش کجایند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواد
|
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
مشکل ما همیشه اینه که فقط بلدیم ازدیگران ایرادبگیریم درحالی که خودمون پر ازایرادیم.چرا راه دور میرین؟هروقت تونستین توی خودایران این مشکل حل کنین بعد گیربدین به این واون.الان همه تمام لباس ورزشی هایی که توخودایران دارن مبپوشن یا نام القطر روش حک شده یا الامارات.اگه الکی میگم یه سر بزنین مدارس ببینین لباس ورزشی بچه مدرسه ایها روشون چی نوشته؟ حالا هی بگین تو امارات اینجوری واونجوری وخلعتبری و...اینها چه ربطی به خلعتبری داره؟ما مدیریتی مشکل داریم اینا واسه سرگرمی گذاشتن واسه شما
عمار
|
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
این کودن ترین فوتبالیست جهان است
آزیتا
|
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
چرا باید پول بیت المال به افرادی داده شود که دارن خیانت به این مملکت می کنند؟ به نظر بنده باید قانون بزارن که هر کسی می خواد با باشگاهی در خارج قرارداد ببندد اول با فدراسیون رضایت نامه بگیرد بعد اقدام شود تا پول بیچاره مردم تو جیب افراد وطن فروش نشود
بایرن مونیخ
|
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
آقای رویانیان که عرق ملی داری و میلیارد میلیارد پول بی زبونو میریزی توجیب این عربهای ......... بیا جواب بده. با چه رویی دروغ میگی
آقای خلعتبری باید تمام هزینه قراردادت رو خودت پرداخت کنی نه فدراسیون ایران چرا هیچکس جواب نمیده
از بسیجیان ایثارگر
|
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
در زمان جنگ به یاد سرهنگ موذن افتادم که میگفت: وطن جائی است که به دنیا آمده ایم وطن احتیاج به قربانی دارد و ما قربانی این وطنیم - درود به شرفش
u k
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
پاسخ
اين همه اسامي شهرهاي اذربايجان راعوض مي كنن چي ميشه اون بشه خليج عرب
معني ندارد شخصي برود و بر عليه منافع كشورش بازي كند.