mostafa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگر این مملکت اسم اسلام رو یدک میکشه پس باید دولت هم کمی به قوانین اسلام عمل کنه... " درآمد زنان فقط به زن تعلق دارد و مرد حق تصرف در این درآمد رو ندارد" حالا آقایون اومدن میگن درآمد کل افراد خانواده ملاکه یعنی درآمد زن+سرپرست خانواده(مرد) ؟؟؟؟؟
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تابناک جون مادرت لطفا حذفش نکن:
دوستان تمام این برنامه ثبت نام مجدد الکیه.درست روز ثبت نام اینترنت قطع میشه و میگن کمال تشکر را از هم میهنان داریم چون 90 درصد ثبت نام نکردند (البته اون 10 درصد خود دولتی ها هستند که از اینترنت نهاد ریاست جمهوری ثبت نام کردند)وبه همین ترتیب پرونده یارانه مرحله دوم به سود دولتیها بسته میشه.میگی نه، بشین تماشا کن...
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
امیدوارم دولت تدبیر و امید هر چه زودتر بنزین و دیگر حامل های انرژی رو گرون کنه تا کمتر ماشین تو خیابونا بیاد و یکمی بتونیم نفس بکشیم. البته پولشو به یارانه مردم اضافه کنه.
کیارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
قرار بود قیمتها با هدفمندی و ازادسازی واقعی بشود!گویا فراموش شده که زمان اغاز هدفمندی دلار زیر 1000نومان بود و الان 3000تومان!!!!!! دولت اگر همین الان قیمتهای سوخت را به سال 88 برگرداند! با این افزایش 200درصدی نرخ دلار !!!! اهداف درامدی هدفمندی یارانه ها به طور کامل محقق شده!! متاسفانه مردم از مشکلات و تنگناها !!! و دولت از زرنگی !!! حل موضوع نرخ واقعی دلار که باید زیر 2000تومان باشد!یا دستمزد بر اساس نرخ دلار 3000تومانی را فراموش کرده اند! چرا دولت دلار را هم هدفمند نمی کند!!!! همان دلاری که علف بیابان هم با ان نرخ گذاری می شود!!تابناک شرافتا انعکاس بدهید!
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من از حق يارانم ميگذرم اگه ديگه براي رفتن به سفر خارجه انگيزه اي نباشه!!!!؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام

من هنوز یادم هست که موقع اجرای مرحله اول چه تبلیغاتی میکردن مثلا میگفتن مردم با این پول میشود کلی مدرسه ساخت نمیدونم فلان کارو کرد ولی الان اومدن میگن با اجرای فاز اول کلی هم از خزانه برداشت کردیم تازه شبیه همون تبلیغات هم الان داره پیاده میشه خوب سئوال من اینه وقتی یه سیاست اقتصادی جواب نمیده چه اصراری به اجراش هست؟ حالا به هر دلیلی...

به نظر من که خودم سرپرست خانواده نیستم که اگه بودم به هیچ وجه انصراف نمیدادم حق همه میدونم که انصراف ندن چون واقعا تورم و افزایش قیمتها رو حس میکنم یعنی هر کی که کمی شعور اقتصادی داشته باشه حس میکنه.

با این حال به نظر من دولت باید در موارد دیگه ای مثل اصلاح روابط بین الملل و ... کار کنه تا با مایه گذاشتن از رفاه مردم.
سام
|
United Kingdom
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
الان اعلام شده میزان درامدشون و خانوارها بگن.... الحمدالله پدر من درامد متوسطی داره. ولی 3تا بچه داره در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد درس میخونن اونم تو شهرستان. ایا این عدالت خانواده من از گرفتن یارانه محروم بشن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقا بنده به عنوان کسی که یک سالو نیم پیش از کار بیکار شدم با دو تا مدرک لیسانس وفوق دیپلم و دو تا بچه با حقوق 1 میلیونی بیمه بیکاری حاضرم انصراف بدم به این شرط که :
1-کار نمیخوام چون باید خودم عرضه داشته باشم و برای خودم کارآفرینی کنم.
2- 2 ماه دیگه حقوق بیمه بیکاریم هم تموم میشه تمدید حقوق هم نمی خوام.
3- از دولت هم نمیخوام جلوی اختلاسها رو بگیره یا قبلیا رو برگردونه یا به کشورهای دیگه کمک نکنه چون اینا سیاستهای دولتهاست و من مرد سیاست نیستم پس دخالت نمی کنم.
من فقط از دولت میخوام اگه این یارانه رو نگرفتیم و دولت نتونست خدمات درمان رو رایگان کنه یا حداقل هزینه های پرداختی از جیب مردم رو به زیر 30 درصدبرسونه تا پایان دوره 4 ساله اش. 3 برابر یارانه های پرداخت نکرده رو آخر دوره به مردم برگردونه . همش که نمیشه قانون برای مردم خط و مشی و تهدید تعریف کنه. یه بارم دولت رو موظف کنه و تهدید کنه. اگر دولت بیاد و رسما اعلام کنه حاظره این کار و بکنه من انصراف می دم
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگه دولت تعرفه واردات ماشین رو کم کرد جون مردم براش مهم شد و این خودروسازهای بی مصرف رو محدود کرد.
اگه دارایی و بیمه و... پایش رو از رو گردن ما تولید کننده ها برداشت
اگه بانک ها شرایط تسهیلات رو آسان کردند
اگه ....
اونوقت کمترین کار ما انصراف از یارانه هاس
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
بهترین دوران زندگیمون، دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی بود ،خدا امواتش رو بیامورزه
نظرات بیشتر