وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
تابناک عزیز
من فکر کنم تا حالا بالای 40-50 تا نظر دادم در خبرای مختلف دریغ از یک بار نمایش
اما حداقل خودت بخون خواستی منتشر کن
میگن یارانه فروردین بیست و دوم واریز میشه
نخیر این یارانه اسفنده که واریز میشه دولت قبل هم یک ماه یارانه رو نداد این دولت هم همین کارو میخواد بکنه این دزدیه دزدی میفهمی؟؟؟؟
خسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
دلار ۳۱۱۰
روحانی متشکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
گذشت اون زمان که مردم جو گیر میشدن و از حقشون میگذشتن
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
من انصراف نمی دم چون با کار شبانه روزی و دوری از خانواده و هزاران مشکل دیگه درآمد نسبی دارم آیا این عدالت است که عده ای به خیال راحت کنار خانواده زندگی کنند بدون این که هیچ سختی متحمل شوند یارانه بگیرند و بنده که آرزوی بودن در کنار زن و بچه خود را دارم از یارانه محروم شوم