تابناک عزیز
من فکر کنم تا حالا بالای 40-50 تا نظر دادم در خبرای مختلف دریغ از یک بار نمایش
اما حداقل خودت بخون خواستی منتشر کن
میگن یارانه فروردین بیست و دوم واریز میشه
نخیر این یارانه اسفنده که واریز میشه دولت قبل هم یک ماه یارانه رو نداد این دولت هم همین کارو میخواد بکنه این دزدیه دزدی میفهمی؟؟؟؟
خسته
|
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
1
13
پاسخ
دلار ۳۱۱۰
روحانی متشکریم
ناشناس
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
1
17
پاسخ
گذشت اون زمان که مردم جو گیر میشدن و از حقشون میگذشتن
رضا
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
17
پاسخ
من انصراف نمی دم چون با کار شبانه روزی و دوری از خانواده و هزاران مشکل دیگه درآمد نسبی دارم آیا این عدالت است که عده ای به خیال راحت کنار خانواده زندگی کنند بدون این که هیچ سختی متحمل شوند یارانه بگیرند و بنده که آرزوی بودن در کنار زن و بچه خود را دارم از یارانه محروم شوم
من فکر کنم تا حالا بالای 40-50 تا نظر دادم در خبرای مختلف دریغ از یک بار نمایش
اما حداقل خودت بخون خواستی منتشر کن
میگن یارانه فروردین بیست و دوم واریز میشه
نخیر این یارانه اسفنده که واریز میشه دولت قبل هم یک ماه یارانه رو نداد این دولت هم همین کارو میخواد بکنه این دزدیه دزدی میفهمی؟؟؟؟