من وقتی انصراف میدم که کار ثابت و رسمی داشته باشم نه اینکه هر لحظه احتمال ترخیصی و از کار بیکار شدن من وجود داشته باشه
داود
|
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
14
پاسخ
سلام تاقبل از دریافت یارانه مگه وضع اقتصاد خوب وعالی بود که ما انصراف بدیم وپول ان را شما بدهید به مدیران وکارمندانتان مثل سبد کالا
ناشناس
|
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
9
پاسخ
باين برنامه دولت نقش مفتش اقتصادي در زندكي مردم را دارد كه درهيچ جاي دنيا مرسوم نيست
ناشناس
|
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
2
20
پاسخ
دولت اول بیاید یارانه ایرانیان مقیم خارج واموات را حذف کند وبعد سراغ بقیه برود
ناشناس
|
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
16
پاسخ
چقدر اظهار نظر...
من با فوق ليسانس از دانشگاه تهران با معدل 18 و دانشجوي دكتري با سابقه كار 15 سال و اشنايي به زبان خارجي ، و متاهل ، يكسال بيكارم و براي تامين خرج خونه مجبور شدم خونه و ماشين بفروشم و بذارم بانك.حالا تو اين گروه بندي شديم پولدار چون درآمدمون زياده...
گرچه من خودم به شخص اعتقادي به يارنه گرفتن ندارم چون در هيچ جاي دنيا جواب نداده و دوره هايي مردم كشورهاي پيشرفته رياضت اقتصادي كشيدن تا اقتصاد و بازار رقابتي ايجاد شد....
ابته قبول هم دارم مردم به دولت بي اعتماد هستن و اين عدم اعتماد باعث شده اكثرا يارانه رو حق خودشون بدونند...
فرزند ایران
|
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
40
پاسخ
من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد بیکار از دانشگاه شهید بهشتیم، خواهرم لیسانس بیکار؛ پدر پیری دارم که یه خرده کشاورزه.کلی زور میزنم حتی با کارگری که بتونم خرج خودمو با خانواده 5 نفریمم را بدم با این گرانی و بدبختی.
خدا را گواه میگیرم خیلی از شبها یا بدون شام یا با چندتا تخم مرغ سرمیکنیم. حالا شما بگید ما چرا یارانه نگیرم یا اصلا روال قیمتها رو برگردونن به قبل از
اجرای هدفمندی یارانه ها.
دیگه خسته شدم با 30 سال سن با این روند فکر کنم 10 سال دیگه هم نتونم ازدواجم بکنم
پاسخ ها
حمید
||
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
من که ازدواج کردم توی هشت و چهار خودم گیر افتادم الان پشیمانم برو خدارا شکر کن که هنوز مجردی حداقل پیش زن و بچه ات شرمنده نیستی.
ناشناس
|
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
2
29
پاسخ
چرا انصراف ؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
برای نجات مردم کشور از فقر
ناشناس
|
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
26
پاسخ
زمانی اجرای هدفمندی را مبنای رفاه و عدالت بیان می کردند و حالا عدم دریافت یارانه خدایا دریاب مارا
حسینی کربلایی
|
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
11
پاسخ
از ابتدا اجرای این طرح به اون شکلی مصوب شد یک اشتباه بزرگ بود. متاسفانه مجریان گذشته طرح با استفاده از نقایص موجود بیشتر به دنبال کار سیاسی بوذنذ تا اقتصادی .اکنون بهتر است از کارهای شتاب زده دراجرای شکل و محتوی طرح خوداری شود. نکند این هم تبدیل به یک سیاهچاله اقتصادی شود رفته رفته همه چیز را بدرون بکشد.انشاا...اینگونه نخواهد شد.
behnam
|
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
30
پاسخ
با سلام
توی محل کار من یه آقایی نزدیک هفت میلیارد زد ب جیب و بخاطر پارتی فقط سمت ایشون ازش پس گرفته شد.اما میلیاردر شد.بنده انصراف بدم ک حقم رو بدید چهار تا مثل ایشون ک کلفت تر بشن؟عمرا".خیمه و می بگیرمش حتی با در آمدم ک بدک هم نیست.سال قبل،حماسه سیاسی توسط مردم محقق شد،پس چی شد حماسه اقتصادی؟چرا فقط مردم همراه دولت باشن؟پس دولت کی همراه ملت میشه؟انصراف ممنوع