حقگو
|
United States
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
من به دولت مردان سفارش می کنم این طرح را رها کرده و اجازه دهند یارانه به ترتیب قبل پرداخت شود. در دو سال گذشته ارزش آن یک سوم شده و در دو سال آینده دیگر هیچ ارزشی نخواهد داشت. خذف آن فقط تعداد قابل توجهی مردم ا با دولت بد خواهد کرد.
رضایا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
تابی جون عزیزت سانسور نکن
قرار بود قیمت ها آزاد شه و مازادشو بین مردم تقسیم کنن که هر کی خودش مدیریت کنه
حالا قیمتها چندین بار آزاد شده ولی می خوان سهم مردمو هم ندن
من اسمشو میزارم راهزنی دولتی
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
سلام.ازجناب اقای رییس جمهور تقاضا دارم،چنانچه حرفشان خریدار دارد،از صدا وسیما بخواهند ،تحلیل ها،تفسیرها وگزارشات مردمی را که در زمان ابتدای پرداخت یارانه ها ، هر شب تلویزیون با اب وتاب برای مردم ،پخش میکرد،مجددا پخش کنند،شاید مثمر ثمر باشد!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
من فکر میکنم این یک بحث شخصی است.اینکه برای این انصراف شرط تعیین کنیم چیز مسخره ایه حتی اگه دولت دروغ بگه که با انصراف ما وضع درمان بهتر میشه کسی که انصراف میده ثواب کمک به وضعیت درمان کشور رو برده شاید فکر کنید من خیلی ساده دلم اما هر کسی اضافه میخوره یا این دنیا یا اون دنیا از دهنش در میارن ما خودمونو بپاییم که حروم نخوریم
يه نفر و نصفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
شرايط من براي انصراف:
١- دولت اين مهم را قبول و اذعان كند كه يارانه،حق همه شهروندان فارغ از ثروتشان است و اگر كسي آن را ميبخشد،در واقع انفاق ميكند به فقرا
٢- دولت دست از ادبيات تهديد آميز از جمله دريافت سه برابر جريمه!!! بردارد و اجازه دهد افراد بدون فشار خود تصميم بگيرند
٣-محل مصرف اين منابع بطور مشخص اعلام گردد و هر ٣ ماه گزارش آن به ملت ارائه گردد.
٤-دولت با كاهش تعرفه واردات خودرو،نشان دهد كه واقعا در پي صرفه جويي ارزي حاصل از كاهش واردات بنزين و به دنبال آن كاهش مصرف بنزين است و به دنبال آن هواي پاك....
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
بااين گراني سرسام اور وكمر شكن چه توقعي از كسي كه باداشتن دو دانشجوي دانشگاه ازاد با شهريه هاي هنگفت كه هرسال گرانتر هم ميشه داريد كه يارانه نگيرم راستي قبل از از هدفمندي يلرانه با پولش چكار ميكردند كه از عمران و اباداني مملكت خبري نبود ؟
ايرانى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
بايد يارانه همه قطع بشه بجاش فورى بيمه بيكارى وخدمات درمانى براى همه طبق قانون اساسى برقرار شود،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
تابی دمت گرم امشب زرنگ شدیا
داری نظر ها سریع میدی رو نت
بیا تو هم مردانگی کن و منصرف شو
باشه
ما نمیخواهیم
دانشجو
|
Australia
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
به خدا رشد اقتصادی افغانستان و عراق که مثلا آمریکا به اونجا حمله کرد از ایران بالاتره. ایرانی که 35 سال متکی به خود بوده و ملت همیشه پشتیبان دولت و حکومت بوده. اصلا شایسته نیست که سرمایه ملی به دست ملت نرسد. اگر دولت فعلی ادعا میکند از وضع مردم باخبر است پس چرا اختلاسهای بسیار سنگین رخ میدهد. من واقعا خجالت میکشم که کشور سربلندی مثل ایران در لیست کشورهای تحریم شده دیکتاتوری مثل کره شمالی و لیبی و ... قرار دارد و به عنوان دانشجو نمیتوانم از سایتهای علمی بدلیل تحریم آی پی ایران مطالب علمی دانلود کنم.
دولت باید برای سربلندی ملت ایران بکوشد چرا دائم دم از این میزند که مردم از یارانه گرفتن صرفنظر کنند. حرمت امامزاده به متولی آن است. اگر ما تحقیر میشویم بدلیل آن است که متولی ما تحقیر میشود. پس به خود بیایید ای مسئولین اگر تخصص مملکت داری ندارید کار را به کاردان بسپارید. بس است بخدا بعد از 35 سال الان مردم باید شکرگزار و خوشرو باشند نه نگران یک لحظه دیگر. انصافا مردم ایران خیلی پاک و صادق و مهربان هستند. همین امر موجب شده از آنها سوء استفاده بشه. بله قطره قطره دریا شود اما چرا 99% مردم باید یک لیوان آب داشته باشند و 1% استخرهای خصوصی. بخاطر اون یک درصد چرا میخواهید 75 میلیون لیوان آب از مردم گدایی کنید. آب استخر اون 1% به اندازه یک اقیانوس میشه قبول ندارید سری به حسابشون و املاکشون بزنید. کسی که یک خونه در پایین شهر داره که یکصدم آپارتمان بالاشهر نمیشه و پس اندازش را برای اینکه از ارزش هم نیفته سپرده گذاری کرده تا بعدا خونه را تبدیل به احسن بکنه والله سرمایه دار نیست. کسی که سعی کرده درآمدش را به هر نحو مثلا شغل دوم بیشتر بکنه تا هزینه بیماری خاص ام اس همسرش بکنه والله سرمایه دار نیست. اتفاقا کسی که دوشغل دارد و یا پولش را سپرده گذاری کرده شاید مشکلی داره که باید دولت گره از مشکل او بردارد نه اینکه قوزی بالای قوز او بگذارد. اگر ساده زیستی سنت پیامبر خداست باید این سنت را مسئولین مملکت یک فرهنگ بکنند خداوکیلی آیا همینطور است؟
اگر بیشتر بنویسم ممکنه تابناک سانسور یا منتشر نکند. همینجا حرفهای ناتمام را قطع میکنم. امیدوارم دولت تدبیر امید به دولت یاس تبدیل نشه انشاءالله.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
واقعا فکر میکنید کسی حوصله و وقت انرا دارد این همه نظرات را سطر به سطر بخواند . بخدا پرداخت یارانه نقدی از اساس اشتباه بود....
نظرات بیشتر