سلام بر همگی، اگر دولت واقعاً دو مسئله مهم آموزش و درمان را رایگان نماید!!!!(یعنی هیچ کس دغدغه هزینه های سنگین آموزش و یا درمان نداشته باشد). ما با کمال میل حاضریم یارانه نگیریم و حاملهای انرژی را براساس نرخ جهانی قیمت گزاری شوند.
ناشناس
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
14
پاسخ
من 2 یاله که با مدرک دکترای تخصصی در یکی از رشته های علوم پایه فارغ التحصیل شدم. با رتبه 2000 وارد دانشگاه شدم. در آزمون دکترا هم نفر اول بودم و ....کلی از این عناوین دارم!!!!
اما تا حالا نتونستم جذب بشم. واسه حق التدریس هم باید پارتی داشته باشی. من که از دکتری فقط اسمش رو به یدک می کشم انصراف نمی دم مگر اینکه بتونم استخدام بشم.
عابدی
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
9
پاسخ
گاهی اظهار نظر هایی میشه که تعجب است و فکر می کنیم یک مسوول به اندازه یک راننده تاکسی تحلیل ندارند
چند مورد مسوولان پاسخ بدهند:
1-به نظر می رسه عوارض و خسارت هدف مندی یارانه ها بیش از سودی است که نصیب مردم شده است
2- راههای دیگری است که دولت می تواند کسب در آمد کند و بهتر یا بیشتر از یارانه ها مانند مالیاتها.
3-یارانه ها به کمکهایی مانند کمکهای کمیته امداد تبدیل شده است و حال آنکه یارانه ها برای اقشار متوسط بوده نه اقشار آسیب پذیر.
4-منطق حاکم بر هدف مندی یارانه مانند سبد کالا مشخص نیست چون به غلط است که به یک نفر 80 هزار توان بدهند به 7 نفر هم یک سبد هشتاد تومانی.
5- درآمد یک خانواده دو نفره با 6 نفره فرق می کند فردی ممکن است پولش در بانک گذاشته اما دیگری آن را داده زمین خریده ؟ یا فردی در تهران زندگی می کنه و دیگری در یک روستا؟ ارزش خانه هم معیار نیست چون ارزش یک منزل 500 متری در یک شهرستان 60 میلیون است ولی قیمت یک آپارتمان 70 متری در تهران 400 میلیون است؟ و.......
شادمهر
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
6
23
پاسخ
من با لیسانس و ماهی 500 حقوق یارانه ام رو میبخشم تا مکمی کنم به مردم مظلوم و همیشه در صحنه ی فلسطین و السالوادور
ناشناس
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
3
9
پاسخ
الان میگن یارانه ها میخواد صرف هزینه درمان بشه!!!!!!! خدائیش چند درصد از 77 میلیون جمعیت ما درگیر هزینه درمان هستند. بیشترین هزینه درمانی عمده مردم یه سرماخوردگیه
من مخالف درمان ارزان نیستم اما بهتره کاری بکندد که درمان بدون دادن یارانه به بخش درمان ارزون بشه چون معلوم نیست این پولی که میدن صرف چه بخشی از هزینه های درمانی بشه سرطانی ها یا بیمارانی که نیاز به داروهای خاص دارند یا ....
که آخرشم این پول سر از خارج ایران در بیاره
ناشناس
|
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
16
پاسخ
طبق قانون اساسی خیلی چیزها از جمله آموزش و پرورش باید مجانی باشد و برای همه برابر به کدامیک واقعا عمل میشه ؟ و پول بیت المال را نمی توانند به دلبخواه تقسیم کنند اگر پیروی حضرت علی (ع) هستند.
ناشناس
|
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
17
پاسخ
شما گفتین افراد با درآمد بالای دومیلیون و صدهزار تومن در ماه حذف میشن!
انصافا آقای رییس جمهور خودتون رو بذارید جای خیلی از افراد که باید اجاره خونه بدن و خرجی چند فرزند دانشجو و خرجهای دیگر.
یکبار هم شده همانند حضرت علی ع رفتار کنید و به ما یک برنامه زندگی بدین که با این درآمدی که تعیین کردین چطوری میشه زندگی کرد؟ بنزین و خیلی چیزهای دیگه هم که گرون شده.
آقای روحانی حاضرید یکماه اینگونه زندگی کنید؟ اگر یکماه اینگونه زندگی کردید ما انصراف میدهیم.
vahid
|
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
38
پاسخ
تا زمانیکه این همه بخوربخور تو این مملکت هست و نورچشمی ها هر روز ثروتمندتر میشن،انصراف نخواهم داد...
سیدوحید
|
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
30
پاسخ
ما وضعمون خوب نیست بهمون سبدکالا ندادن میترسم یارانمونو قطع کنن کمک کنین
ساسان
|
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
19
پاسخ
وقتی که پول گازم 600 نومن نیاد
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
پول گاز من 800 تومن اومده
ایلیا
||
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
شوفاژ یا بخاری رو خاموش کن! باور کن یخ نمیزنی. فک میکنی ملت تو خارج تو بخاری زندگی میکنن؟ لباس گرم بپوش به جا عریق گیر. خوشگلتر هم میشی!