irani
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
اشتباه بزرگی است ملت را در چالشی که دولت بجا گذاشته وارد کار و زار کردن.پرداخت یارانه بدون تهدید و خود انصرافی شیوه درست است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
لطفا برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 را الان نگاه کنید، دکتر نیلی راجع به یارانه ها خیلی منطقی دارن صحبت می کنن. گوش بدید و خودتون تصمیم بگیرین که یارانه بگیرین یا انصراف بدین....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
من نمیخوام قیمتها برگرده به قبل اگه دولت قول بده بالاتر نره من انصراف میدم ولی الان تا پلک میزنی قیمت ها تغییر میکنه بنزین اب برق گاز همه قراره برن بالا ما تو پرداخت الانش موندیم وای به حاله وقتی گرون بشه
ممدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
مهدی جان ازیزد!!!!صحبتی دارم اولم مردم ایران احمق فرض نکن مردم ایران فهمیده ترشدن ومیشن!!!مشکل مااین نیست علمشونداریم مشکل مابی اعتمادی نالایقی بی بندوباری واختلاس های آنچنانیه مشکل مافردامونه شماشایدفقیرنباشی وراحت حرفشوبزنی تابحال نشستی یا دیدی کناریک بیوه زنی که بجه اش مریضه وازسرناچاری ودرماندگی میادمغازه من وشماگدایی میکنه چراگدایی میکنه؟؟؟چرافقرداره بیدادمیکنه خانواده من ومن های دیگه داره فقیر وفقیرترمیشه هزینه هاوحقوق هابه هم نمیخوره من دوتاقسط دارم وام ازدواج وام مسکن میدونی چقدربرام میمونه 350 تومان جواب بده میتونم زندگی کنم؟؟؟میتونم وسایل خونه ام بخرم؟؟؟هرچی هم که میدویم به ماشین پراید(هم خانواده پرادو)نمیرسیم کچایی پسرجان؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
دولت اول بیاید یارانه ایرانیان مقیم خارج واموات را حذف کند وبعد سراغ بقیه برود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
چه انصراف بدی چه انصراف ندی وضع بدتر می شود که بهتر نمی شود چون هیچ اراده ای برای اصلاح امور نیست.
ايرانى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
بايد يارانه همه قطع بشه بجاش فورى بيمه بيكارى وخدمات درمانى براى همه طبق قانون اساسى برقرار شود،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
بیاءید انصاف را رعایت کنید یکنفر 10بچه داره 5نفرش معتاد ودزد هستند و خودش و5نفردیگرش سربار جامعه ازطرف دیگر یک زن ومرد دوتا بچه دارند حقوق ودرآمد مکفی دارند و مالیات خوبی به دولت پرداخت می کنند و فعالیت آنها موجب کمک به مردم میشود گروه دوم هم احساس امنیت نمیکند بواسطه وجود همان گروه اول حالا پاسخ دهید دولت باید به کدام گروه کمک کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
با توجه به نظرات ارسالی تکلیف از هم اکنون روشن است. ملت ایران از یارانه نخواهد گذشت.
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
وچرادربودحه کشورتجدید نظرنمیکنند تابودجه های کلانی رابه موسساتی اختصاصدادند که هیچ دردی رادوانمیکنند وبه هیچ دردی نمی خورند؟خداییش بودجه رابررسی وبا کشورهایی که مابودحه نویسی را از آنها تقلید کردیم مقایسه کنیدوببینید گه چقدرازبودجه به مواردی اختصاص داده شده که به هیچ دردی نمی خورد.اصلا مردم چه نقشی در اجرای غلط هدفمندی یارانه هاداشتندکه حالاباید تاوان اجرای غلط وتورم وگرانی ناشی ازآن راباید بدهند؟چرا .......
نظرات بیشتر