اینجا ایران است
تا زمانی که ما انقد حریص هستیم هیشکی انصراف نمیده-حتی کسی که 5 میلیون درآمد داره با خودش میگه حداقل کارتو میدم بچم که پول توجیبیش باشه
عزیزان من ما تو دین و ایمانمون مشکل داریم. نفع شخصی ما اجازه نمیده جامعه رو ببینیم-همه میگیم چرا من؟؟؟ چرا اونیکی بگیره من نگیرم؟؟ ما هیچوقت به این جمله فکر هم نمیکنیم که برای اصلاح جامعه باید از خودت شروع کنی. میگیم اول جامعه اصلاح بشه بعد منم اصلاح میشم. اینجوری نمیشه-مطمئن باشید حتی یک درصد افرادی که سری قبل ثبت نام کردن انصراف نمیدن.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
دنیا اینجوری . یا یه چیز رو آدم با فکر و تجربه یاد می گیره. یا با فلاکت و بدبختی و زور . شاید ما تو ایرانراه دوم رو انتخاب کرده باشیم
ناشناس
|
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
24
پاسخ
پاسخها به ترتیب :
1- اینکه مولتی میلیاردرها با نام کمیته امدادی ها کالا وارد کنند اینجاستکه دولت به اشتباه افتاده و به این کمیته امدادی یارانه نخواهد داد.
2 - بگوید که اگر می خواهید به حسابها و مایملک تان سرک نکشیم ثبت نام نکنید
3- درآمد ، ملا ک خوبی نیست چرا که یک فرد با درآمد 2 میلیونی ممکن است اجاره نشین باشد و یک تاجر که درآمد میلیاردی او مشخص نیست از نظر دولت فاقد درآمد باشد
ناشناس
|
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
32
8
پاسخ
بنده تصمیم گرفتم انصراف بدهم وتنها ارتباط مستقیم خودم را با دولت قطع نمایم این مدتی که یارانه گرفتم هیچ تاثیری ازآن در زندگی احساس نکردم نه بدتر شد نه بهتر دولت همین الان هم به هیچکس هم یارانه ندهد نمی تواند کاری بکند بهتر است ما مردم با تغییر سبک زندگی خودمان بداد میهن عزیزمان برسیم اگر همه مردم بخواهند همه چیز درست می شود انشاله
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
حتما اونقدر داری که تو زندگیت تاثیر نداره ولی برای ما که 100 تومان هم زندگیمون رو تغییر میده مهمه
ناشناس
||
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من میخوام مثلا مصرف بنزین ماشینم رو کم کنم اما چون ساخت ایران خودرو هست با کمتر از 10 لیتر در صد کیلومتر راه نمیره! حرف هم سرش نمیشه!
هر وقت تونستم ماشین اقتصادی و کم مصرف با قیمت درست و منطقی بخرم من هم انصراف میدم.
رضا
|
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
19
پاسخ
اگر مردم به برنامه های دولتها اعتماد داشتند ، حتما همه انصراف میدادن ، چون پرداخت پول به این شکل به ضرر همه ما هست ولی در کشوری زندگی میکنیم که بعد از 32 سال هنوز مالیات بصورت درست و قانونی دریافت نمیشه ، هزینه های جاری و بریز و بپاش دولتها سر به فلک میکشه، مدیران نالایق اکثر امور مدیریتی و تولیدی رو در دست دارن ، به قول اماری از خود دولت تعداد یارانه بگیرها بیش از مردم ایران هست و خیلی مشکلات مشابه
اینها همه نشون میده دولتها برنامه درست و فکر شده ای برای اقتصاد ایران و مردم ندارند
اگر کلا پرداخت رو قطع کنند و به جای ان بهداشت درمان مردم را مجانی یا با حداقل (زیر 10% هزینه کل ) دریافت کنند به مراتب بهتر از پرداخت نقدی هست و دیگر نیازی به انصراف هم نیست
یک مثال ساده بزنم: طبق بررسی که در همین تابناک خواندم هزینه بازسازی سوریه بعد از چند سال جنگ و نابودی بخش بزرگی از کل کشور به میزان 165 میلیارد دلار براورد شده ولی در 8 سال گذشته ایران با درامد حدود 600 میلیارد دلار به جای شکوفایی اقتصادی و رشد اقتصادی به این حال و روز افتاده که دولت از مردم گدایی کنه و مردم از دولت
بی برنامگی مشکل بزرگ و اصلی جامعه ماست ، این طرح به نظر من از همین الان شکست خورده هست مگر اینکه سایت رفاهی که مسئول ثبت نام هست مشکل ایجاد کنه و مردم حدودا 1.5 میلیون در روز امکان ثبت نام نداشته باشند
با اطمینان میتونم بگم که قشر ضعیف (از نظر اقتصادی) نیاز بیشتری به بهداشت و درمان دارند و همین مسیر بهترین راه برای هدفمندی این رایانه هست
پاسخ ها
کرامت
||
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
یکی بیاد گزارش بده درآمد دولت از نفت که در این 8 سال بیش از 700 میلیارد دلار بوده کجا رفته؟ چرا کسی توی این مملکت یقه دولت و مقامات رو نمیگیره که جواب بدن درآمد چندصد میلیارد دلاری مملکت کجا رفته؟
مصباح
|
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
7
پاسخ
دولت باید مشاورینش را از میان جوانان نخبه و کاربلدو باشهامت انتخاب کند.
امیدواری من به این دولت زمانیکه در دام مشاوران تنگ نظر افتاد و ملت را به صف خواری و ذلت سبد کالا کشاند به یآس تبدیل شد.
امروز هم بدلیل عدم توانایی در تنظیم شیوه ای قانونمند که مردم را به طرق سیستماتیک راهنمایی به انصراف ویا برخورداری از کمک دولتی کند، به شیوه های قرون وسطی ای مبادرت میکند. در تلوزیون دولتی تبلیغ میکنند که استانداران، تجار، بازرگانان و عالیجنابان مشابه با طوماری اعلام انصراف کرده اند. !
بنظر من، درآمد رئیس خانوار به تنهایی ملاک نیست.
میبایست درآمد کل اعضای خانوار در نظر گرفته شود.
دارایی های غیر منقول افراد به هیچوجه دلیل بر توان مالی آنها نیست، مگر اینکه درآمدی از آن املاک داشته باشند.
خلاصه اینکه بقول دوستی ً کار ما خراب است.ً
عباس بوشهرى
|
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
24
پاسخ
حقيقت اينه كه به صحبت هايه مسئولين برايه هزينه كردن يارانه هايه انصرافى برايه مردم اعتماد ندارم
مفلس از پرداخت شهریه مدارس دولتی
|
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
3
21
پاسخ
iهر وقت دولت از گرفتن شهریه 4 الی 5 میلیونی از بچه های تیز هوش در مدارس دولتی سمپاد (تیزهوشان) انصراف داد من هم از گرفتن یارانه انصراف می دهم.
علی
|
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
28
پاسخ
اگه فقط یه قلم جنس نام ببرید که قیمتش نزولی شده من انصراف میدم. خونه ماشین سوخت حمل و نقل ازدواج مرگ مالیات ....
بسمه تعالی آقای رئیس جمهور با سلام و خدا قوت در راستای ثبت نام یارانه ها متاسفانه بزرگترین اشتباه در تقسیم بندی سطوح درآمدی است تا 600 - 600 تا 1 - 1تا2- 2تا 2.5- 2.5 به بالامتاسفانه بنظر می رسذ که بصورت عامدانه تقسیم بندی سطح درآمدی سطح سوم خیلی ناعادلانه است طوری که یک نفر با درآمد یک میلیون پنجاه هزار تومان با خانواده ای که 2 میلیون درآمد دارد در یک سطح قرار بگیرذ. این واقعاً خیلی ناعادلانه است که در این مورد تفاوت درآمد در یک شطح یک میلیون باشد بهتر بود 1تا 1.5 یا 1.6 یک سطح محسوب می شد 1.6 تا 2.3 یک سطح 2.3 تا 2.9 یک سطح و از سطح 2.9 به بالا نیز یک سطح و یا تا 4 ادامه پیدا می کرد. و بالاتر
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
وافقم
ناشناس
|
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
16
پاسخ
باسلام من معلمم و ماهی 1 میلیون حقوق میگیرم ماشین ندارم- بعد از 7 سال کار یک موتور با اقساط 14 ماهه برداشتم - هیچ گونه تفریح و مسافرتی در این 7 سال نداشتم-الان دو هفته است که پول 9 لیتر بنزین را ندارم و عجیب این است که وضع من از همه همسایه ها بهتر است حالا با این وضع چه جوری میشه از یارانه انصراف داد
تا زمانی که ما انقد حریص هستیم هیشکی انصراف نمیده-حتی کسی که 5 میلیون درآمد داره با خودش میگه حداقل کارتو میدم بچم که پول توجیبیش باشه
عزیزان من ما تو دین و ایمانمون مشکل داریم. نفع شخصی ما اجازه نمیده جامعه رو ببینیم-همه میگیم چرا من؟؟؟ چرا اونیکی بگیره من نگیرم؟؟ ما هیچوقت به این جمله فکر هم نمیکنیم که برای اصلاح جامعه باید از خودت شروع کنی. میگیم اول جامعه اصلاح بشه بعد منم اصلاح میشم. اینجوری نمیشه-مطمئن باشید حتی یک درصد افرادی که سری قبل ثبت نام کردن انصراف نمیدن.