داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
کارمندبازنشته بانوه نتیجه ودانشجواگه 3جاکارکنه حقوقش هم دونیم باشه انصراف بده بعدیکسال گفتندپیرشدی دیگه کاری ازت برنمیاد دولت میادمجددا ثبت نام کنه ویارانه بده ؟
ايرانى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
مملکت دارى کار هرکس نيست اگر باين همه منابع نميتوانيد مديريت کنيد ازکشور ترکيه مدير وارد کنيد باکمترين امکانات کشورى مدرن ساختند بيشترين درامدشان جذب توريست وترانزىت است از انها ياد بگيريد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
اگر اطلاعات درآمدی تمام افراد جامعه شفاف باشد وببینم افرادی که از من بیشتر درآمد دارند وشامل یارانه نمی شوندداوطلب انصراف از یارانه می شوم چون اکنون فقط میزان درآمد کارکنان دولت را دارند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
آقا این پول رو احمدی نژاد داده کس دیگری حق نداره پس بگیره ... این نظر منه البته ... دکتر کجایی که یادت بخیر ...
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
از یارانه ام زمانی می گذرم که مطمئن شوم و ثابت شود که اختلاس نشده و سه هزار تا سه هزار تا به جیب خواص نرود.

زمانی میگذرم که درآمدم به دلار باشد .

زمانی می گذرم که ثابت شود برای محرومین صرف می شود.

سبد کالایم را هم گرفتم اما خودم استفاده نکردم. کارتم را به کفاش محله دادم که به او تعلق نگرفته بود . اینطوری خیالم راحت تره
تا زمانی که نماینده مجلس که می شناسمش بنز سوار است و به تعداد افراد خانواده اش ماشین دارد نمی توانم اعتماد کنم که این یارانه ها صرف خدمات به محرومین می شود.

مثل حساب قرض الحسنه بانکها که باور ندارم حتی یک ریال صرف وامهای کم بهره برای نیازمندان شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
چه جوری که از انصراف نمایندهها واعضای عالی رتبه در صدا وسیما خبری نیست فقط تبلیغات برای مردمه حداقل برای ترغیب مردم هم که شده این کار باید بشه بعد هم گه به روستایی ها بجای نقد پرداخت شدن ادوات کشاورزی ویا دامپروری داده بشه بهتر جواب می ده چراکه همین نقد پرداخت شدن خیلی ها رو از کار کردن منصرف کرده وتنبلی شده عاید اینگونه از مردم
نوچ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
دولت بجای اینکه بیاید این چندر غاز که به بهانه همین کلی تورم وافزایش قیمت رو به مردم تحمیل کرده قطع کند باید جلوی این اختلاسها ودزدیها را بگیرد با فساد با قوانین سخت تر وجدی تر برخورد کند آنهایی که اختلاس کردند مورد حمایت برخی قرار میگیرند پس من یارانه ام را میگیرم تا پول کمتری برای اختلاس باقی بماند بیشتر از این از دستم بر نمیاد.
رسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
یارانه مگر کمک مالی به اقشار جامعه است که دولت وصدا وسیما اینقدر تبلیغات انصراف از یارانه میکنند .دولت گذشته با پایه گذاری یارانه به افزایش چند برابری تورم دامن زد چون پرداخت نقدی در ایران کاربردچندانی نداشت .از طرفی یارانه بابت افزایش حاملهای انرژی سه سال قبل به مردم پرداخت میشود وبا توجه به ثابت ماندن مبلغ یارانه در طی چند سال وزا طرفی افزایش سالانه حاملهای انرژی ،مردم اندازه یارانه هم خودش میگذارند وبه خود دولت برمیگرداند ایا این قابل تامل نیست .لطفا مسئولین دولت تدبیر وامید خوب بیندیشند. ضمنا سقف درامدی اقشار مردم بخصوص کارکنان دولت بصورت ناخالص وقبل ازکسر کسورات قانونی وسایر اقساط و تسهیلات دریافتی و.... در فرمهای جدید یارانه محل ایراد واشکال جدی است.چون حقوقی دریافتی کارکنان پس ازکسر کسورات خیلی کمتر از رقمی است که در احکام آنان درج میشود؛ لذا بند مذکور نیازمند بررسی وبازنگری اساسی توسط مسئولین سازمان هدفمندی یارانه میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
اوه ه ه ه چه حالی داشتی این همه نوشتی کی میخونه اینا رو؟
امیر علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
باسلام . بیاد دارید آقای روحانی در منظره ها قول کارت هوشمند و ... در کنار یارانه ها را داد حالا چه شد آقای نوبخت تصمیم گیرنده شده و کلید را از رییس جمهور گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
نوبخت کلید رو پس بده.
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
کل دنیا الان سال2014میلادی هستش ولی ایران تو سال1914میلادی گیر کرده دستکم 100سال از دنیا عقبیم!
نظرات بیشتر