دوستان به خدا دروغ میگن من ده ساله تولید کننده ام چون با صداقت زندگی کردم همه زندگیم و باختم و نتونستم هزار تومان از این سیستم برای واحد تولیدی م وام بگیرم هر چی میگن دروغ خداوند از سر تقصیرشون نگذره که آدم های صادق را بیچاره کردند.
جعفر
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
51
پاسخ
چه انصراف بدیم چه انصراف ندیم در نهایت یارانه همه رو به مرور حذف کی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
مرسی
ناشناس
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
71
8
پاسخ
انصراف از یارانه = ارتقا سطح رفاهی جامعه
مهدی حقیقی
|
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
24
پاسخ
من یک جوانم و از حقم نمیگذرم 200 قسط وام میدم 200 اجاره 100 هزینه ایاب وذهاب به کارم میدم حقوقم 700 بعد تا شب باید تو کارخونه کار کنم برا شغل دومم وقتی ندارم حالا هر دولتی مارو یه جور موش ازمایشگاهی کرده ما کم مشگل داریم افتادیم به حل کرد ن مشگل دیگر کشورها اونارو هم بد بخت نکید با این نقشه هاتون لالایی بلدین وضعه خودتونو درست کنین دولت مردان پرادعای تو خالی جیب پرست
ناشناس
|
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
30
پاسخ
2 نفر اعضای یک خانواده کارمند هستند ومقداری پول نیز برای خرید خانه در بانک پس انداز دارندچون اطلاعات این کارمندان دقیقاً در اختیار دولت است یارانه به آنها تعلق نمی گیرد ولی فردی پنجاه هکتار زمین کشاورزی بدون سند دارد وسالی بیش ازپانصد میلیون تومان درآمد دارد ولی جایی ثبت نمی شود ویارانه می گیرد پس انگیز ه ای برای انصراف کارمند دولت باقی نمی ماند تا از دریافت یارانه انصراف دهد
هومن
|
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
16
پاسخ
در یک شرکت نیمه دولتی وابسته به بنیاد بصورت پیمانی (روزمزد) و با حداقل حقوق وزارت کاری فعالیت میکنم،طبق روال سالیان اخیر درست چند روز قبل از عید صدها کارگر اخراج شدند که علت آن عدم وجود نقدینگی در بازار و تحریم مواد اولیه ساخت محصول اعلام شد.حالا انصاف داشته باشید من که نه امنیت شغلی و نه حقوق مناسبی دارم شایسته این همه تهدید و تزریق استرس هستم؟چه برسه به اینکه بخوام از دریافت حداقل حقم هم انصراف بدم!
بچه خوزستان
|
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
3
40
پاسخ
یک میلیون نفر انصراف می دن می شه ماهی 45میلیارد تومن برا یه سالش می کنه به عبارتی حدود پونصدو بیست میلیون تومن.بعد از این همه حساب کتاب و تو بمیری من بمیریم یه دفعه یه ادم خوش دوقی مثل بابک جون یا امیر منصور جون پیدا می شه ده بیست برابر همین مبلغ رو تو یه قلم بر می داره و آب از آب تکون نمی خوره.حالا بیام انصراف بدم که چی؟
ایوان
|
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
2
24
پاسخ
من پدرم بازنشسست و خودم دانشجو موندم چطور کمکش کنم به خدا کار نیست خیلی ناراحتم آقای دولت به فکر جوونا باش نه قطع یارانه
ناشناس
|
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
16
پاسخ
اگر قرار بر اصلاح هست باید توی همه موارد اصلاحات صورت بگیره.اگر قرار هست جلوی اتلاف انرژی گرفته شود چرا فقط از جیب مردم هزینه می کنید چرا اجازه نمی دهید مردم از خودروها و وسایل برقی کم مصرف بهره مند شوند و مردم مجبورند خودروهای پرمصرف داخلی را با قیمت بالا خریداری کنند؟
ممد
|
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
20
پاسخ
باسلام امیدوارم نظرمن رونشون بدید.تقریباچندسالی هست که اخبارتابناک و... رومطالعه میکنم تواین چندسال ازدولت آقای دکتر..... که ادعای همه چیزداشت دولت ع_دالت بود این همه اختلاس های میلیاردی به گوش جان مردم رسیدانگارمردم عزیزمردم صبورومردم همیشه راضی دگرخسته اندازاین همه بی برنامگی ها!این عین بی عدالتیه دولت فعلی بادولت قبلی هماهنگ نیست بریددست بعضی هاروازبیت المال قطع کنیدبگیدکیان چرانمیگید؟؟؟؟چرامیگید م.ب ،ر.د ایناچه فرقی میکنن بابقیه مردم مگه نه این بی عدالتیه !!!!عدالت شرمنده اس ازاحوال ما!!!!!