وقتی قالیباف با استخدام 600 نظامی تهران رو تبدیل به نظمیه کرده همین میشه. یک نظامی چه ربطی به شهرسازی داره مثلا خود قالیباف به جز مافیا بازی از شهرداری چه می دونه؟
با سلام
خدمت دوستان
بنده یک مدیر اجرای میانی میباشم.در بهترین دانشگاه کشور لیسانس و فوق لیسانس گرفتم واقعا کشورم رودوست دارم وبا تمام توان سعی در حل مشکل حوزه مدیریت خودرا دارم ولیکن نه پرسنل زیرمجموعه با وجود حقوق مناسب تن به بکار میدهند ونه آرباب ورجوع آن صداقت را دارند.واقعااز هر دری وارد شدم که به پرسنل بفهمانم که هرکشوری پیشرفت می کند نتیجه تلاش وصداقت واحساس مسئولیت همان ملت است وگرنه المان وژاپن بعداز جنگ جهانی دوم نابود شده بودند.با تشکراز تابناک
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
منم هم مدیر یودم و خوب می دانم این آقا چی می گن تو یار کشی های مدیریت همیشه با تیم بازنده بودم چون ابزار تیم برنده مثل زیرآب زنی ، رشوه ، دروغ ، باند بازی ، منافع سازمانی را فدای منافع جمعی کردن را نداشتیم. بلکه دلسوز بودیم اما در نهایت کار چندانی هم نتوانستیم از پیش ببریم.
آخه یک چی میگین آدم شاخ درمیاره
وقتی تو مملکتی پارازیت میندازن از رو عمد که ارتباطات را مختل کنن این همه ضرر بر نوزادها و خانواده ها داره
شما فکر این هستید جان مردم مهم باشه فکر اساسی بشه فکر میکنید جوان های ما که اون ور آب بهترین دانشمندها هستن اینجا نمی تونن باشن اینجا نمیشه چرا نمیشه یکی جواب منو بده
دولت بیاید بجای 20 سال صرف هزینه و صدمه به طبیعت و ازبینبردن منابع برای ساخت جاده شمال بیاید تونل قطار حفر نماید و از قطار برای ارتباط با شمال استفاده نمایند که هم به نفع اقتصاد ملی میباشد وهم مردم راحت سفرمی کنند و هم ایمنی بالایی دارد و طبیعت زیبای کوهستانی کمتر صدمه می بینند فاصله هم کوتاهتر می شود و رقیب دیگری ندازد مردم راحتر خود را به مناطق شمالمی رسانند واینقدر در جاده ها نمی مانند محیط طبیعت هم صدمه نمیبیند و سوخت هم صرفه جویی میشود بهانه نیاورید کوتاهی کردن خیانت است.........
از تهران تا استانهای گیلان مازندران و گلستان 300 کیلومتر است که با سرعت قطارهای تندرو که الان تو ژاپن یه چیز معمولیه میشه 1 ساعت الی دو ساعت راه حالا میخوان پایتخت و عوض کنند ....