تمام پلها و زير گذرها كه طي چند سال اخير ساخته شده ان اين مشكل طراحي را دارند.نمونه آن تونل آرژانتين و پل جديد تهرانسر و پل جديد آزادگان كه ترافيك را چند برابر كرده است و مردم حاضرند مسيرشان را دورتر كرده ولي از آنها استفاده نكنند.چرا عليرغم اينهمه زحمت و هزينه ،يك طراحي درست و حسابي براي اين پلها و زيرگذرها نمشود؟
سارا
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
17
9
پاسخ
راست میگه واقعا. منم با تاکسی رفتم چهارراه ولیعصر. فک کنم یه 20 دقیقه ای پیاده رفتم تا یه راه به سمت مترو و زیرگذز پیدا کردم.
سارا
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
15
10
پاسخ
راست میگه واقعا. منم با تاکسی رفتم چهارراه ولیعصر. فک کنم یه 20 دقیقه ای پیاده رفتم تا یه راه به سمت مترو و زیرگذز پیدا کردم.
ناشناس
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
7
12
پاسخ
همه چيز اگه همينطوري طراحي شده باشه همين ميشه ديگه اين از ترافيك اون از ميله ها و نرده هاي پروفسوري خيابان وليعصر اون از آلودگي...حالا ببين واسه اين زيرگذر چقدم هزينه شده اما مردم اينطور ناراضي...واقعا كه
ناشناس
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
6
6
پاسخ
چهار راه ولی عصر باید یک پل رو گذر یا زیر گذر برای اتومبیلها می داشت . مثل پل کالج.
با این کار هم اتومبیلها راحتتر رفت و آمد می کردند هم مردم از ریر پل رد می شدند. مثل پل کالج.
این طرح زیر گذر عابر پیاده واقعا اشتباه بوده و دیگه فکر نکنم بشه به این سادگیها پل برای اتومبیل در اون منطقه ساخت.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
آره، منم موافقم. مثل پل کالج.
کاملا حق با شماست. مثل پل کالج.
خدا حفظتون کنه. مثل پل کالج.
... . مثل پل کالج.
ناشناس
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
1
3
پاسخ
لابد چینی بوده
ناشناس
|
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
3
15
پاسخ
این از عجول بودن شماست عزیز دلم. اگر به قول یک نظری که اینجا هست هر 5 دقیقه 20 اتوبوس مسافر پیاده کنند، و همه هم پرباشند، طول هر اتوبوس رو هم 10 متردر نظر بگیرید و سرعت هرنفر رو برای طی کردن طول یک اتوبوس برای رسیدن به ایستگاه 20 ثانیه درنظر بگیرید، و سرعت حرکت پله برقی طبق نرمال 3 پله در هر ثانیه ، یعنی شما با سرعت معمولی حرکت کنید، بدون هیچ اتلاف وقتی از پله ها پایین خواهید رفت. مشکل از نداشتن فرهنگ است، کسی که وقتی یک جمعیت 30 نفر جلوش میبینه و به تنها راهی که فکر میکنه جای ایمنی، ... عبور از خیابان و ...، واقعا موجود بی فرهنگی طبقه بندی میشه. اتفاقا من هم این ساعت از این ایستگاه عبور میکنم، و تنها 3-4 دقیقه صبر میکنم تا بدون آزار خودمو دیگران از ایشتگاه عبور کنم
محمد
|
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
9
6
پاسخ
آقایون تصمیم گیر برای پروژه می تونستن به جای اینکه عابرین رو ببرن زیر زمین، یکی از خیابون ها رو زیر گذر کنن. در اینصورت دو طرف چهارراه که کلا واسه عابرین می شد و زمان چراغ قرمز این چهار راه (برای خیابان روگذر) هم فقط برای عبور عابرین استفاده می شد. اینهمه هم دردسر ایجاد نمی شد واسه مردم.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
چهار راه وليعصر يه چهارا راه خاصه نميشه به همين راحتي شکلشو عوض کرد زير گذر زد رو گذر زد پل زد به نظرم بهترين کاريو که ميشه شهرداري انجام داده
ناشناس
||
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
آقای عزیز، شما که میگی یکی از خیابونا رو زیرگذر کنن اونوقت دوطرف چهارراه کلا واسه عابر میشه. تا حالا همچین چهارراهی رو تصور کردی؟ این که مسافرای پایین چه جوری بیان بالا، بالاییا چه جوری برن پایین؟ این که اصلا امکان اجرای همچین طرحی تو اون فضا وجود داره یا نه؟ و واقعا شما فکر میکنید همچین طرحی به ذهن خودشون نرسیده؟
لطفا به خودتون اجازه ندید درباره هرچیزی نظر بدید.
مرتضی
|
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
6
9
پاسخ
به نظر من باید یک روگذر عابر پیداه به شکل دایره بالای چهار راه قرار می گرفت، به عبارت بهتر همون طرحی که زیر زمین اجرا شد می تونست بالای سطح زمین اجرا می شد. موافقید؟
شکیبا
|
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
4
پاسخ
خب اون وقت که زیرگذر نبود برای عبور از خیابان باید منتظر چراغ سبز عابر بودی که به علت شلوغی زیاد گاه عابر ها عرض خیابان را می گرفتند