سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اول در مورد ظرفیت سدها بگویم که سالانه بیش از 4 میلیون مترمکعب فرار آب از داخل مرزهای کشور فقط در کردستان خودمان داریم پس آب کم نیست
برخی از سدها غیر اصولی ساخته شده اند و برخی فصلی و جلوی سیلاب های آنی و فصلی را میگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Taiwan, Province of China |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
به به باریکلا.... ولی چرا دریاچه وان ترکیه نخشکیده ولی دریاچه ارومیه با 140 کیلومتر فاصله خشکیده؟
ايمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
اگه بحث فرار آب باشه ما هم حق نداريم از افغانستان ايراد بگيريم كه چرا روي رودهايي كه به ايران مياد سد ميزنه و هامون رو خشك ميكنه.چون اون كشور كوهها و رودهاي زيادي داره وهمه اين آبها از كشورشون خارج ميشه
omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
كاش شهردار تهران به جاي كار نمايشي دو طبقه كردن صدر كه در محافل تخصصي به شدت مطرود است اتمام خط ٦و ٣ را دنبال ميكرد و يك كار اساسي در اين وضعيت نابسامان هواي تهران انجام ميداد.
پاسخ ها
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
درود امید جان!
جانا سخن از زبان ما گفتی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
این هم از عقل و منطق شیخ بهایی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
آی گل گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
آفرین به آدم نکته سنج
محمد جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
احسنت به این تحلیلت تابناک
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
بزرگراه صدر رو اگر میخواستن جاش تونل بزنن یا اتوبان رو پهن تر کنن چندین برابر هزینه فعلی هزینه داشت ولی اتوبان تهران کرج رو میشه 10 تا دیگه دور و برش اتوبان یک طبقه زد چون زمین اطراف اتوبان ارزش مالی بالایی نداره.
حرف حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
ای کاش این هزینه های گزاف به سمت سازمان ریلی کشور میرفت . سالها پیش آمریکا و اروپا به این نتیجه رسیدند که شبکه ی ریلی ساده ترین ، به صرفه ترین و ایمن ترین روش حمل نقل بار و مسافر است . خصوصا که کشور ما در اکثر مناطقش با دشت های مسطح و بدون ناهمواری روبرو هستیم و توسعه ی شبکه ی ریلی چندان مشکل نخواهد بود .
همین سرمایه ای که فقط برای خرید هواپیماهای دست دوم از سایر کشورها و تعمیر آنها پرداخته می شود اگر با برنامه خرج توسعه شرکت های واگن ساز و لوگوموتیو ساز شده بود و اگر توسعه ی خط آهن ایران ادامه می یافت امروز ایران می توانست شاهد یک شبکه ی ارزان و بسیار قابل اعتماد باشد .
پاسخ ها
محمد از بلفاست
| Ireland |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
آقا ی حرف حق من کاملا با شما موافقم...در آلمان شما برای رفتن از شهری به شهر دیگه شما اصلا نمیتونید با اتوبوس برید چون اتوبوسی در کار نیست! یعنی هست ولی برای مقاصد خیلی خاص! ولی در عوض همه ی شهر ها با خط قطارهای سریع السیر به هم وصل شده اند که ساعتی به طور متوسط 200 کیلومتر سرعت دارند و بسیار هم ایمن و ارزان هستند... همه هم با قطار اینور و اون و ر میرن و راضی هم هستند....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اتوبان کرج که دو طبقه بشود احتمالا" سرعت روی پل هم با دوربین در حد 50 کیلومتر کنترل میشه . فکر میکنید چند نفر در روز استفاده کننده داشته باشه . اگر این مقام !!! حواسش رو جمع کنه میبینه که به موازات اتوبان کرج , اتوبان شهید خرازی تا چند کیلومتری کرج رسیده و نیازی به این هزینه های نامعقول نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
لطفا در مورد هزینه پل صدر و اینکه قرار بوده چقدر باشه و چقدر تموم شده هم به مردم بگید
نظرات بیشتر