بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
با سلام و خسته نباشید تو را خدا ی فکری به حال ما بازنشستگان بکنید با حقوق کم نمیدانیم چی جواب بچه هامون بدیم چند روز مونده به عید همین شندر غاز هم واریز نمیکنید که لااقل بدیم دست زن و بچم تا اینها هم مثل بقیه مردم برن مایحتاج خودشان را بخرن هر روز به بچه ها قول میدیم امروز یا فردا
غلامرضا پیشدادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
وام دومیلیونی دریافت کرده ام .از موعد اتمام وباقیمانده ان مطلع نیستم. راهنمایی بفرمایید. سپاسگذارم
خانم پورجمعه 09132474612
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
با سلام و خسته نباشد مدت زیادی است که برا وام ثبت نام کردم هنوز هیچ خبری نیست لذا استدعا دارم که این مبلغ ناچیز را به حساب ما واریز کنید تا لااقل مدت دو ماه کرایه عقب افتاده را ببپردازم چون مستاجر هستم شمائی که پایتخت تو ساختمانهائی ان چنانی نشسته اید از خدا باخبرید بخدا قسم مستاجر هستم بچه دانشگاه ازاد دارم این لطف را در حق ما انجام دهید
کاظم طالبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
باقی مانده اقساط وام از کجا معلوم میشه
فروغ اخوی عراقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
با سلام من فروغ اخوی عراقی هستم تقاضای وام دارم
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
چه وامی انقدر بیچاره وبدبخت شده ایم برای 2000000 ملیون هم بازار اشفته میشود هم مابرای دریافتش شمارا به خدا بیشتر ازاین ابروی مارا نبرید پا به دکتر وبیمارستان که میرسد چند ملیون خرج میشه بگذارید به درد خودمان بمیریم به خدا گریه داره بیمه رادرست کنید که پول دارو ودرمان رابدهند بیمارستان دولتی درست کنید که بعصی ازدکترها اینطور مردم را سرکیسه نکنند سونو اکو ام ار ای و..... پدر مارا دراوده بگذار بمیرم
هوشنگ کاشف پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
چرا وقتی میرویم در سایت هیچ نشانه ای از فرم نامنویسی پیدا نمیکنیم
بمانی رحمانی
|
Canada
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
سلام با عرض خسته نباشید با درخواست وام من موافقت شد ؟ به حسابم واریز شد ؟ ممنون
محمد عبداللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
سلام علیکم بازنشسته سال1385می باشم دارای سه دختر و یک پسر و بابت دو دختر آخری و سیسمونی خیلی وام و قرض گرفتم و خیلی بکن سخت و من تنها حقوق بگیرم و کمی وام بدهکارم و می خواهم زیر منت قرض که از برادرانم گرفته‌ام خانم هایشان خیلی سخنم است وامی در حد ده میلیون و در حد امکان آن اداره بمن بدهند تشکر
سمیه م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
توروخدایکم حقوق بازنشستگان روزیادکنیدبخدامستاجریم گرفتاریم
نظرات بیشتر