علی جعفری گنج اباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
سلام سوالی داشتم بنده درزمان اشتعال داری کدحکمت بودم.جهت دریافت وام خریدمسکن بدلایلی درسال ۲۹ خدمتم انرابستم .حال بازنشته شده ام ایامیتوانم دوباره ازوام موصوف بهرمندشوم یانه.وچکاربایدبکنم.باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
سلام مگ بازنشسته ۹۴ هستم دارای سه پسر فقط یکی ازپسرام زن عقدبسته هنوزطلا براش نخریدم ثبت نام کردم برای وام ازدواج فرزندان ووام ضروری اماهیچ خبری نشد حتی عقدش ساده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
سلام ببخشید اگر باز نشسته‌ای فرهنگی در قید حیات نباشد دیگر هیچ وامی به خا نواده‌اش تعلق نمی گیرد چند تا وام ۵ میلیونی و ۱۰ میلیونی دادن الان هم وام دو میلیونی به بازنشسته کشوری می دهند می گو بند به شما تعلق نمی گیرد وام یعنی چه پس وام خرید مسکن ۱۴۰۰ ۳۵۰ میلیونی و خرید وسایل خانه می دن به ما نمی دهند ما مسنجر هستیم ما هم نیاز داریم