کارمند جهاد گشاورزی هستم خیلی با مشگل روبرو شدم تقاضا دارم از امور بازنشستگان کشور وام به منم تعلق گیرد چون کمی ازمشگلات مادی زندگیم را حل میکند .
ممنون میشم ازلطفتون ......
من سی سال دراموزش وپرورش بودم والان هم چهار سال است بازنشسته شده ام تا به حال هیچ وامی نه از اموزش وپرورش و نه از سازمان بازنشستگی دریافت کرده ام بهتر نیست اولویت به کسانی بدهید که تا کنون هیچ وامی دریافت نکرده اند
فریبا هنرور
|
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
پاسخ
چرا ازواریزی وام خبری نیست وقتی هم به سایت مراجعه میکنیم باسرعت کم اینترنت درایران هم وقتمان تلف میشود هم اعصابمان خرد ونتیجه ای هم عایدمان نمیشود
بمانی رحمانی
|
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
پاسخ
سلام خسته نباشیدمی خواهم از وام درخواستی با اطلاع شوم نیاز مبرم دارم ؟
مظفر مریدامام زاده 1755213239
|
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
پاسخ
بزک نمیر بهار میاد این وامها دردی از دردهای ما بازنشستگان کم نمی کند فکر اساسی باید کرد تا زنده هستیم بدادمان برسید بعدا نوشداروی رستم خودمان میشود مسئولین که امروز وام بدهند فردا خود نیز جزئی از همین بازنشسته ها خواهند شد و فریادشان بلند است
پس تو نیکی میکن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز و من اله التوفیق
حیدر اسدزاده
|
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
پاسخ
لطفا از طریق کانون باز نشستگان در هر مورد اطلاع رسانی شود
ولی پور
|
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
پاسخ
به بازنشستگان اطلاع رسانی جهت درافت وام نمی شود
مهدی زاده
|
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
0
پاسخ
لطفا سقف وام را افزایش دهید با تورم 30درصد وام 2میلیونی بکجا بند است
همجنین با این همه متقاضی تعداد وام گیرنده را لااقل به 500هزار نفر افزایش دهید
فاطمه يحيوى
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
پاسخ
لطفا محل جستجو كه اسامى برندگان وام است اعلام فرماييد
ممنون میشم ازلطفتون ......