مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
سلام قبلن برای وام بهتر اطلاع رسانی می شد و نحوه ثبت نام مشخص بود الان رادیو هم اعلام کرده ولی هیچ خیبری نیست
اکبر نعیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
بنده به وام نیاز دارم به مبلغ 3 میلیون تومان جهت بدهی از شما عزیزان خواهش مندم که با این درخواست اینجاب موافقت نمایید
حشمت اله احدی
|
United States
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
بادرود وام به صورت قرض الحسنه نه بهره ونه کارمزدباشه نیاز مندم
محمد تقی شریف نایینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
تا حالا وامی دریافت نکردم دو بار ثبت نام کردم
دوره گرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
ازسال 88 که بازنشست شده ام وامی نگرفته ام مساعدت فرمایید . دوای شاپگ
حسبن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
سلام
خوب است مقایسه بین متوسط دریافتی شاغل وبازنشسته بشودانچه می.ویندحقوق با نشستگان 13دراضافه شدفقط پایه حقوق است دریافتی 10 رصداضافه شد
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
چرا از اصفهان تور مشهد با قطار نمی برید
کرم بخش فرامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
باسلام اینجانب بازنشسته اداره دامپزشکی می باشم درسال گذشته درخواست وام ضروری ازصندوق دادم اما برنده نشدم این درحالی است که مسولین محترم اعلام می کنند که هرکس ثبت نام کرده وام به او پرداخت شده لطفا بررسی شود
حسن تیموری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
وام 3 میلیون تومان که در اخبار اعلام شده ثبت نام کی شروع میشود
سرکوت رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
سه سال است بازنشسته شده ام هنور کارت منزلت برام صادر نشده زمانی که بازنشست شدم بلافاصله ثبت نا نمودم اما هنوز در بلا تکلیفی وبدون کارت میباشم درضمن تا کنون هیچ وامی دریافت نکرده ام از فرهنگیان بازنشسته شهرستان مریوان ، استان کردستان هستم
نظرات بیشتر