سلام قبلن برای وام بهتر اطلاع رسانی می شد و نحوه ثبت نام مشخص بود الان رادیو هم اعلام کرده ولی هیچ خیبری نیست
اکبر نعیمی
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
پاسخ
بنده به وام نیاز دارم به مبلغ 3 میلیون تومان جهت بدهی از شما عزیزان خواهش مندم که با این درخواست اینجاب موافقت نمایید
حشمت اله احدی
|
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
0
پاسخ
بادرود وام به صورت قرض الحسنه نه بهره ونه کارمزدباشه نیاز مندم
محمد تقی شریف نایینی
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
پاسخ
تا حالا وامی دریافت نکردم دو بار ثبت نام کردم
دوره گرد
|
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
0
پاسخ
ازسال 88 که بازنشست شده ام وامی نگرفته ام مساعدت فرمایید . دوای شاپگ
حسبن
|
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
0
پاسخ
سلام
خوب است مقایسه بین متوسط دریافتی شاغل وبازنشسته بشودانچه می.ویندحقوق با نشستگان 13دراضافه شدفقط پایه حقوق است دریافتی 10 رصداضافه شد
بازنشسته
|
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
0
پاسخ
چرا از اصفهان تور مشهد با قطار نمی برید
کرم بخش فرامرزی
|
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
0
پاسخ
باسلام اینجانب بازنشسته اداره دامپزشکی می باشم درسال گذشته درخواست وام ضروری ازصندوق دادم اما برنده نشدم این درحالی است که مسولین محترم اعلام می کنند که هرکس ثبت نام کرده وام به او پرداخت شده لطفا بررسی شود
حسن تیموری
|
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
پاسخ
وام 3 میلیون تومان که در اخبار اعلام شده ثبت نام کی شروع میشود
سرکوت رحمانی
|
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
0
پاسخ
سه سال است بازنشسته شده ام هنور کارت منزلت برام صادر نشده زمانی که بازنشست شدم بلافاصله ثبت نا نمودم اما هنوز در بلا تکلیفی وبدون کارت میباشم درضمن تا کنون هیچ وامی دریافت نکرده ام از فرهنگیان بازنشسته شهرستان مریوان ، استان کردستان هستم