صوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
سلام ، در خصوص ثبت نام کارت اعتباری که اعلام شده بود سقف آن برداشته شده( حداکثر 1/50000000ریال ) ولی متاسفانه وارد سایت نمی شود .لطفا توضیح بفرمایید .شامل چه کسانی می شود ؟
اوس تقی بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
دبیربازنشسته 88 هستم وتاکنون وامی نصیبم نشده بااین همه نیازوگرفتاری وبیماری همسرم که سی سال تمام مرا ساپورت کرد تابه موقع درسنگرکلاسهایم حضوریابم الان سال 95 است لطفا بفرمایید کی بمن وام تعلق خواهدگرفت تا همسرم بتواند عمل جراحی کند؟ اززحمات شما ممنونم.
فرید ه رضا خانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
من تاحالا وام نگرفتم چرابه من وام نمیدهید
اوس تقی بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
دبیربازنشسته ام 88بازنشست شدم متاسفانه تاکنون ازوامهای مصوب صندوقها بهره نداشته ام وازنحوه ثبت نام هم مطلع نبودم وبه کانونها هم مراجعه نکردم اما باتوجه به گرفتاریها وعوارض بازنشستگی وبی مسکنی ومستاجربودن وخانه بدوشی خودتان منصفانه درمحکمه وجدان واجرای عدالت قضاوت فرمایید ایا به من ستم روانشده لطفا باتوجه به استقرار حکومت اسلامی و حاکمیت ارزشهای ولایی و دینی درخصوص من اقدام عاجل فرمایید ومرا که درورطه نیازها ورفع گرفتاریها وبدهکاریها غوطه ورم خلاص فرمایید وبه مددم بشتابید تاموجبات خشنودی پروردگارعالم باشید.
نیایش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
لطفا به من یک وام دومیلیونی تومان بدهیدبا تشکر
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
خداوکیلی بااین تورم بامبلغ 2میلیون تومان وام چه میشه خریدکه تا3سال هم قسط داردودیه وام هم تعلق نمی گیرد حداقل 2 میلیون رابه 10یا20میلیون افزایش بدین تاچشممان به یه چیزی بخورد خداخیرتان بده باتشکر
زهره رشیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
دریافت فرم ثبت نام چهت وام را باید در چه قسمتی تکمیل کرد چگونه باید ثبت نام اولیه را انجام داد با تشکر
رضوان نظامی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
وام دو میلیونی می خواستم ثبت نام کنم چه طور می تونم ثبت نام بکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
خواهش میکنم بجای این حرفها بیایید مسولین محترم وام بازنشتگان نوبت رادرنظر بگیرید وهمه را به نوبت وام بدهید زیرا همه نیاز دارند چرا مارا می فرستید دنبال نخود سیاه خواهش می کنم به عنوان یک فرهنگی بازنشسته نیازمند بفکر همه باشید
مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
سلام قبلن برای وام بهتر اطلاع رسانی می شد و نحوه ثبت نام مشخص بود الان رادیو هم اعلام کرده ولی هیچ خیبری نیست
نظرات بیشتر