ناهید تقوی ازدکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
وام 20000000 ریالی بازنشستگان
محمد سبزه قبایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
با سلام.بنده یک وام پانصد هزار تومانی گرفتم و اقساط آن پرداخت شده است و از آن زمان مرا بخاطر پانصد هزار تومان از وام دیگر محروم میکنند .این از عدالت بدور است که کسی یک بار وام بگیرد تا ابد از دریافت وام دیگر محروم بشود.ضمنا" اینجانب بازنشسته آذر 88 هستم و تا کنون غیر از وام 500 هزارتومانی از هیچگونه مزایای دیگر مانند سفرهای سیاحتی و زیارتی استفاده ننموده ام.شماره دفتر کل 111417927 میباشد.
احمذ شفا يي
|
Netherlands
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
از سال 66 بازنشسته هستم وتا كنون وامي دريافت نكردم من ساكن مشهد هستم وبازنشسته اداره كل تربيت بدني هستم
بدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
باسلام منظور از شناسه ی ورود ورمز ورود چیست واز کجا باید تحویل گرفت
با احترام وتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
وای برشما
کبری کریمی دورباش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
با سلام و تشکر ایا نیازی به ثبت نام برای دریافت وام هست ؟
محمد ابراهيم خليلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
با سلا،م اينجانب بازنشسته ان سازمان هستم ، كارت اعتباري كالاهاي ايراني متاسفانه تاريخ كارت اينجانب انقضا شده براي تجديد تاريخ راهنمايي بفرماييد چه كاري ميتوان كرد با تشكر
محمد ابراهيم خليلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
با سلا،م اينجانب بازنشسته ان سازمان هستم ، كارت اعتباري كالاهاي ايراني متاسفانه تاريخ كارت اينجانب انقضا شده براي تجديد تاريخ راهنمايي بفرماييد چه كاري ميتوان كرد با تشكر
قدرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
سلام خسته نباشید من نیازمند دوملیون وام هستم خیلی ممنونم
فدائیه بافقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
سلام اولا دستتون درد نکنه.اینجانب دی ماه 93 باز نشست شدم چرا پاداش سی سال تلاش اینجانب را پرداخت نمی کنید ؟ شماها که برای پرداخت پولهای نجومی حرام به دوستانتان پول دارید؟ پاداش های انچنانی، حقوق های نجومی ،بی جواب گذاشتن سوالات ملت همش که در کارنامه دولت بسیار محترم موجود است.اما هنوز پاداش اینجانب و بسیاری از همکاران من پرداخت نشده است.اگه صداقت در کارتان دارید یه ذره تلاش کنید .اما صد حیف که بقول از ما بهترون اینم تقصیر دولت سراسر تلاش وخدمت و بزرگوار جناب اقای احمدی نزاد (خدا حفظش کند) است!!!!
نظرات بیشتر