من امسال بازنشسته شدم چه در مدت خدمتم وچه در حال حاضر شامل این گونه وام نشدم خواهشا ترتیبی اتخاد شود شامل حال امثالهم شود
شهین غفوری آشتیانی
|
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
پاسخ
بعداز بازنشستگی تا بحال موفق به دریافت وام دو میلیونی نشوده ام چگونه باید اقدام کنم
علی سبحانی
|
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
پاسخ
ضمن عرض سلام درخواست وام 2000000تومانی دارم
منیژه غفاری ثانی
|
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
پاسخ
سلام.سقف خدمات درمانی آتیه سازان کم هست،ومااگر در طول سال ۲بار فیزیو تراپی بانظر پزشک بخواهیم برویم،میشود۶۰۰۰۰۰تومان،در صورتیکه سقف سالانه فیزیو تراپی ۵۰۰۰۰۰تومان هست،مگر حقوق بازنشسته چقدر هست که همش بابت درمان بدهد،آیا حق بازنشسته نیست که خدمات درمانی بدون سقف داشته باشد،فشار کار سالهای خدمت بازنشسته را صاحب درد کمر ، سیاتیک کرده ،درسته حال وروزش اینجور باشه؟لطفا تجدید نظر بفرمایید.
اوس تقی بازنشسته
|
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
0
پاسخ
برای ثبت نام وام ضروری وقرض الحسنه 95 کی ثبت نام کنیم ودر جه سایتی
موسی
|
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
0
پاسخ
با سلام چرا حقوقه باز نشستگان نسبت به کار کنان رسمی از نصف هم کمتر است ایا باید بازنشستگان با این وضعیت برن بمیرند
ناشناس
|
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
پاسخ
با سلام من اموزگار باز نشته فقط یکبار از وام استفاده کردهام که مبلع آن 300 هزار یا 500 هزار بوده دیگر این وام دو میلیونی شامل من نمی شود
جعفری
|
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
1
1
پاسخ
۱۳سال پیش بازنشسته شدم.هیچ وامی نگرفتم.دریافت حقوقمان هم که یک چهارم وزارت خانه های دیگراست.کی به دادمامی رسید.شایدبعداز مرگ.
محمد عالمی
|
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
پاسخ
من باز نشسته وزارت بهداشت هستم وبا این حقوق یکمیلون و دویست هزار تومان چگونه میتوان بااین تورم و هزینهی سرسام آور واقساط مانه زندگی کرد من با پرداخت بدهی ها واقساط دهم به بعد با بدبختی زندگی میکنم عدالت کو کجاست فکری بکنید بنده دچار بیماری پارگینکسون وعمل جراحی باز قلب وعمل دیسک کمر هستم وهمسرم هم بیمار است فقط امید مان از خدا نا امید نشدیم