اختر مددی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
سلام سه ساله که وام من تموم شده ولی بمن وام تعلق نگرفت نیاز مالی دارم لطفا رسیدگی کنین
حسنیه حاجعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
من احتیاج شدیدی به وام دارم و من اطلاع نداشتم از ثبت نام وام دو میلیونی.من دخترم دانشجوی داروسازی در دانشگاه آزاد هست و هر ترم باید چهار میلیون پرداخت کنم .خواهشمند هستم اگر ممکن است دوباره ثبت نام مجدد داشته باشید
با تشکر
فاطمه بدرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
طبق اخبار واصله وام ضرورى مرحله چهارواريزشده من جزوبرندگان مرحله سوم هستم ووام من وأريزنشده است لطفاپاسخ دهيد
احمد علی برهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
با سلام تا کنون از تسهیلات باز نشستگی استفاده ننموده ام اگر این امکانات را اضاقه نموده تا همه استفاده نمایند بسیار ممنونیم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
پاسخ سوالهارو کی میده چرا جوابی نمیدین
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
بنده چطوری باید برای وام ثبت نام کنم چون جا موندم و نیاز شدیدی به این وام دارم با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
سلام ميشه لطف كنيد ثبت نام بعدي جهت پرداخت وام ٢ ميليوني را اعلام كنيد بخدا قسم خيلي نياز دارم و هر بار هم كه مراجعه بسايت كردم مرفق نشدم تمنا دارم راهنماييم كنيد ، خيييييلي نياز دارم خييلي،،،،،،،منتظر جوابتون هستم
منوچهر آبرون
|
United States
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
من بشدت به وام ضروری نیازمندم به کجا مراجعه ویا کجا برای نوبت ثبت نام کنم.
علیرضا نجفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
باسلام وخسته نباشید لطفا لیست وام گیرندگان وتاریخ ان منتشرکنید
علی اکبر ضیایی طلب
|
United States
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
با سلام برای وام ضروری بازنشستگان در سال جدید چطور باید اقدام کنیم وچه زمانی؟ تا حالا دریافت نکرده ام و درخواست وام ضروری دارم باتشکر
نظرات بیشتر