محسن مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
کمک هزینه ازدواج سال 93 چه شد ومابه التفاوت ارشد به عالی چه شد؟
فهمه مهدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
مسال گذشته ثبت نام کردم شامل من نشد
sara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
thanks a lot
حبیب مسبوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
خواستم بدونم مرحله سوم وام کی پرداخت میشه ممنونم
حبیب مسبوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
خواستم بدونم مرحله سوم وام کی پرداخت میشه ممنونم
ایران حمیدی ی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
شش سال پیش مبلغ۵۰۰۰۰۰۰ ریال به اینجانب پرداخت شده از آن به بعد هر وقت ثبت نام کردم خبری از وام نشده لطفا بررسی شود
زهره جلواردار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
سلام توضیح بدید چطور باید ثبت نام کنم واسه وام مرسی
حیدرقیصرنوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
سلام اینجانب باشماره دفترکل82۶۳۵02۳سخت درمضیقه هستم یک ریال برای جهیزیه دخترم که بزودی به خانه بخت میرودندارم بخاطرخداذهرکاری می تونیدبخاطرم انجام دهیدچون آبرویم درگرواین کاراست قبلا برای وام ثبت نام کرده ام پیش خداوندبی اجرنخوایدبود
جمشید روحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
باسلام وخسته نباشیداز دست اندرکاران کانون بازنشستگان که که پاسخگوی این همه بازنشسته هستید سپاسگزاریم انشااله موفق باشید خدا قوت
نادعلی سلیمانی
|
Germany
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
با عرض سلام وام 2 میلیون تومانی را می خواستم ثبت نام کنم - چه قسمتی باید وارد شوم جهت ثبت نام
نظرات بیشتر