کمک هزینه ازدواج سال 93 چه شد ومابه التفاوت ارشد به عالی چه شد؟
فهمه مهدوی
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
پاسخ
مسال گذشته ثبت نام کردم شامل من نشد
sara
|
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
پاسخ
thanks a lot
حبیب مسبوق
|
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
0
پاسخ
خواستم بدونم مرحله سوم وام کی پرداخت میشه ممنونم
حبیب مسبوق
|
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
0
پاسخ
خواستم بدونم مرحله سوم وام کی پرداخت میشه ممنونم
ایران حمیدی ی
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
0
0
پاسخ
شش سال پیش مبلغ۵۰۰۰۰۰۰ ریال به اینجانب پرداخت شده از آن به بعد هر وقت ثبت نام کردم خبری از وام نشده لطفا بررسی شود
زهره جلواردار
|
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
0
پاسخ
سلام توضیح بدید چطور باید ثبت نام کنم واسه وام مرسی
حیدرقیصرنوه
|
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
0
0
پاسخ
سلام اینجانب باشماره دفترکل82۶۳۵02۳سخت درمضیقه هستم یک ریال برای جهیزیه دخترم که بزودی به خانه بخت میرودندارم بخاطرخداذهرکاری می تونیدبخاطرم انجام دهیدچون آبرویم درگرواین کاراست قبلا برای وام ثبت نام کرده ام پیش خداوندبی اجرنخوایدبود
جمشید روحانی
|
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
0
پاسخ
باسلام وخسته نباشیداز دست اندرکاران کانون بازنشستگان که که پاسخگوی این همه بازنشسته هستید سپاسگزاریم انشااله موفق باشید خدا قوت
نادعلی سلیمانی
|
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
پاسخ
با عرض سلام وام 2 میلیون تومانی را می خواستم ثبت نام کنم - چه قسمتی باید وارد شوم جهت ثبت نام