زهرا بنداد خ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
من باز نشسته کارافتا ده صعب العاا ج هستم این وام نیاز دارم
داداش زاده
|
Saudi Arabia
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
اگه وام درراه خدوبرای رضای اواست بهتره اما اگه از ............ندهید بهتره چون بازنشسته ها با داشتن نوه ونتیجه وعروس ودامادازبین رفتن ایزوگام خونه فرسودگی یخچال واستحلاک وسایل چه نیازی به این وام سنگین دارد
حسن بهمن
|
Saudi Arabia
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
با سلام و احترام
لطفا از نتایج وامی که ثبت نام شده به ما اطلاع بدهید تا الان هیچ اطلاعی از وام ثبت نام شده نداریم.
طیبه علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
لطف کنیدانصاف داشته باشید..من مستمربگیرم .قرعه کشی نکنیدهرکی نگرفته به اون وام بدهید
طیبه علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
لطف کنیدانصاف داشته باشید..من مستمربگیرم .قرعه کشی نکنیدهرکی نگرفته به اون وام بدهید
طیبه علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
لطف کنیدانصاف داشته باشید..من مستمربگیرم .قرعه کشی نکنیدهرکی نگرفته به اون وام بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
با سلام من مستمري بگيرم ونياز به وأم دارم كجا بايد ثبت نام كنم من فكر ميكنم همه اينا يه بازيه وبس
ipln
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
حبیب مسبوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
واریزمرحله 3وام ضروری سال 94کی هست امیدوارم که سرقولتان باشیدجو
خ ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
ازخدابترسید
نظرات بیشتر