من باز نشسته کارافتا ده صعب العاا ج هستم این وام نیاز دارم
داداش زاده
|
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
پاسخ
اگه وام درراه خدوبرای رضای اواست بهتره اما اگه از ............ندهید بهتره چون بازنشسته ها با داشتن نوه ونتیجه وعروس ودامادازبین رفتن ایزوگام خونه فرسودگی یخچال واستحلاک وسایل چه نیازی به این وام سنگین دارد
حسن بهمن
|
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
0
پاسخ
با سلام و احترام
لطفا از نتایج وامی که ثبت نام شده به ما اطلاع بدهید تا الان هیچ اطلاعی از وام ثبت نام شده نداریم.
طیبه علیزاده
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
پاسخ
لطف کنیدانصاف داشته باشید..من مستمربگیرم .قرعه کشی نکنیدهرکی نگرفته به اون وام بدهید
طیبه علیزاده
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
پاسخ
لطف کنیدانصاف داشته باشید..من مستمربگیرم .قرعه کشی نکنیدهرکی نگرفته به اون وام بدهید
طیبه علیزاده
|
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
پاسخ
لطف کنیدانصاف داشته باشید..من مستمربگیرم .قرعه کشی نکنیدهرکی نگرفته به اون وام بدهید
ناشناس
|
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
پاسخ
با سلام من مستمري بگيرم ونياز به وأم دارم كجا بايد ثبت نام كنم من فكر ميكنم همه اينا يه بازيه وبس
ipln
|
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
0
پاسخ
حبیب مسبوق
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
0
پاسخ
واریزمرحله 3وام ضروری سال 94کی هست امیدوارم که سرقولتان باشیدجو