منتظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
لطفا بفرمایید وامی که ار اواخر مهر تا 23 ابان ثبت نام کردیم.... کی تکلیفش مشخص میشه کیایا قرعه کشی شده؟ از کجا باید نتیجه رو بفهمیم...تورو خدا یکی جواب بده....ممنونم منظور ابان 94 هست نه قبلیا....
پروین مقدم
|
United States
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
من تاکنون ازوام استفاده نکرده ام
پروین مقدم
|
United States
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
من تاکنون ازوام استفاده نکرده ام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
واقعا متاسفم كه باتوجه به مشكلات بازنشستكان اينقدربه انها بي توجهي ميشود ،،،
ايران فرزامي كهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
با عرض سلام هر جه ميكردم ثبت نام برأي وام 20000000 ريالي بيدا نميكنم متشكرم
شکوه السادات ابوالفتحی قمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
با سلام من هنوز نتوانستم این وام را بگیرم حداقل تاریخ ثبت نام را اعلام کنیدمی توانم الان ثبت نام کنم
عاطف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
باسلام حالا که قرعه کشى انجام شده خواهشأ وام را زودتر واریز کنید. باتشکر.
سیمین عارف نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
سلام با تشکر
مجتبی اخلاقی
|
United States
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
بازنشته سال 1380 هستم تا کنون وامی در یافت نکرده ام هم اکنون نیز بعلت عمل قلبی نیاز شدید باین وام دارم . لطفا همراهی نمائید با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
اخه ترابخدادومیلیونم توی این تورم مشکلی حل میکنه مردموگذاشتیدسرکار بااین حقوقای برنمیر
نظرات بیشتر