لطفا بفرمایید وامی که ار اواخر مهر تا 23 ابان ثبت نام کردیم.... کی تکلیفش مشخص میشه کیایا قرعه کشی شده؟ از کجا باید نتیجه رو بفهمیم...تورو خدا یکی جواب بده....ممنونم منظور ابان 94 هست نه قبلیا....
پروین مقدم
|
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
پاسخ
من تاکنون ازوام استفاده نکرده ام
پروین مقدم
|
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
پاسخ
من تاکنون ازوام استفاده نکرده ام
ناشناس
|
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
پاسخ
واقعا متاسفم كه باتوجه به مشكلات بازنشستكان اينقدربه انها بي توجهي ميشود ،،،
ايران فرزامي كهر
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
پاسخ
با عرض سلام هر جه ميكردم ثبت نام برأي وام 20000000 ريالي بيدا نميكنم متشكرم
شکوه السادات ابوالفتحی قمی
|
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
0
پاسخ
با سلام من هنوز نتوانستم این وام را بگیرم حداقل تاریخ ثبت نام را اعلام کنیدمی توانم الان ثبت نام کنم
عاطف
|
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
پاسخ
باسلام حالا که قرعه کشى انجام شده خواهشأ وام را زودتر واریز کنید. باتشکر.
سیمین عارف نژاد
|
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
پاسخ
سلام با تشکر
مجتبی اخلاقی
|
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
پاسخ
بازنشته سال 1380 هستم تا کنون وامی در یافت نکرده ام هم اکنون نیز بعلت عمل قلبی نیاز شدید باین وام دارم . لطفا همراهی نمائید با تشکر
ناشناس
|
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
پاسخ
اخه ترابخدادومیلیونم توی این تورم مشکلی حل میکنه مردموگذاشتیدسرکار بااین حقوقای برنمیر