عوض آیه یآس خوندن وسوءاستفاده مدیران خودروسازی ببینید کشورهایی مثل کره وژاپن چه کرده اند شماهم همان کار راانجام بدهید وگرنه صنعت خودرو سازی را دفن کنیم بهتر از اینکه کلاه این مردم بدبخت را بردارید ودست آخر هم بدلیل غیر استاندار بودن خودروها ی رنگ ووارنگ مردم راراهی گورستان نمائید
با سیاست کنونی به جایی نخواهیم رسید
اعمال ساستهای زیر بصورت همزمان
برداشتن تعرفه خودرو در عرض 3 سال و رسیدن به تعرفه 10 درصد
اصلاح کامل پروسه تولید بنزین حداکثر تا یک سال
تفکیک پایتخت سیاسی و اقتصادی در حدود 7 سال در آینده
رسیدن به تعامل با دولتها تا 2 سال دیگر نه تقابل
با سیاستهای کنونی ما هم میشویم کره شمالی دوم
باید به شرکتهای خارجی برای وارد کردن خوردو با کیفیت بالا و قیمت پایینشان مجوز داد تا در ایران فعالیت محدود کنند تا خوردروسازان ایرانی خورد را در خطر ببینند و کیفیت و قیمتشان را به آنها برسانند.
فروش دخانیات هم هیچوقت تحریم نبوده. اعتیاد به خودرو هم از همان قماش است. کافیست تهران بیست سال پیش را با زمان حال مقایسه کنید. همین روند را ادامه دهید .بیست سال آینده را تجسم کنید. آیا مطلوب شماست یا مطلوب غربی ها برای شما؟
تفاوت سیگار و خودرو این است که اولی را میتوانید به اراده خود ترک کنید ولی گریزی از آلودگی دوم نیست.
خودرو باید آزاد شود تا کسی به فکر اصلاح شهر سازی و توسعه حمل و نقل عمومی نیفتد.
ما خیلی قبل تر از کره شروع کردیم ولی ما کجا و اونا کجا.مشکل ما ایرانیها اینه که به چیزی که تولید کردیم راضی ایم و به فکر بازارهای خارج نیستیم.
این سخن ها کی رود در گوش ...
گوش... بفروش و دیگر گوش خر!
ا
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
کره ای تا ابد هم بدون کمک های تکنولوژیکی اروپا و آمریکا ، به اینجا نمی رسیدند. تا همین چند سال پیش شرکت هیوندایی بعنوان غول خودروساز کره ای ، از طرح های شرکت های طراح صنعتی ایتالیایی همانند ایتال دیزاین استفاده می کردند
خیلی احمقانه است اگر فکر کنیم می توانیم با کشیدن سیم خاردار بدور خودمان پیشرفت کنیم
ناشناس
||
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
تا وقتی اسیر احساسات هستیم و میخاهیم چرخ را از نو اختراع کنیم اوضاعمان همین است. بدون تعامل سازنده و مودبانه و زیرکانه با دنیا ، پیشرفت کردن محال است
بنده به تبعیت از تابناک عزیز که تازه داره یه رسانه مردمی به معنای واقعی کلمه میشه و بعنوان کارمند یکی از شرکت های خصوصی خودروسازی اعلام می کنم که از نزدیک شاهد جو شدیدا سود محور صنعت خودروسازی هستم جوی که در اون مشتری و حقوق وی تقریبا جایگاهی نداره و با چند نامه نگاری و ترفندهای خاص (!) دیگه تموم الزامات مکتوب پلیس و سازمان محیط زیست رو میشه تا مدت ها دور زد و مجوزهای کاغذی رو هی تمدید کرد. این صنعت اونقدر اسیر روابط صمیمی بین پلیس، محیط زیست و خودروسازه که مشتری جایی در بین این دوستان همیشه با هم نداره...
تا زمانی که استانداردهایی در سطح قانون (نه بخش نامه های متزلزل با دوام یک هفته ای) تصویب نشه و شدیدا روی اجرا اون نظارت نشه و با متخلف از اون برخورد نشه همین آش و همین کاسه باقی می مونه
1- با نظرش کاملا موافقم.
2- خیر موفق عمل نخواهد کرد چون انحصار باعث شده افراد غیر حرفه ایی وارد این صنعت شده و دلشان بحال چیزی نمیسوزد.نمونه اش کیفیت و مدلهای از رده خارج است.
3- جلوگیری از افزایش جمعیت.
انحصار و عدم وجود رقابت در عرصه خودرو ، وضعیت را همچنان بغرنج و کما فی سابق خواهد کرد . نبود زیر ساخت های منطقی و کافی در رابطه با حمل و نقل عمومی و وجود شرایط ترجیحی برای استفاده از خودرو شخصی باعث بد تر شدن شرایط خواهد شد . تا زمانی که برای سوخت ماشین های شخصی مبلغ قابل توجهی یارانه سوخت تعلق می گیرد ( قیمت سوخت ما را با اطرافمان بسنجید : ترکیه هر لیتر بنزین 7500 تومان ) طبیعی است که همه دوست داشته باشند برای کارهای پیش پا افتاده خود از خودرو استفاده کنند !
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
شما که میگی ترکیه هر لیتر بنزین 7500 تومان
آیا حقوق پایه هم توی ترکیه 150 دلاره ؟
آیا خودرو توی ترکیه به چند برابر قیمت واقعی و با کیفیت بسیار نازل عرضه میشه؟
آیا سوخت تقلبی توی ترکیه فروخته میشه که باعث آلودگی کشنده بشه؟
آیا ترکیه هم تورم های 100 درصدی و 200 درصدی و 300 درصدی داره؟
آیا ترکیه سالها بخاطر لفاظی های بی مورد رییس جمهورش گرفتار تحریم های ویرانگر شده ؟
احتمالاتغييركمي درقيمتهاحاصل خواهدشد اين آقايون بفكر اتكا به فكرواستعدادهاي بي بديل مردم ايران باشنداگرنباشندغول هاي صنعتي جهان آنهاراخواهندبلعيدضمنا تغيير قيمت يك طرف قضيه است وطرف ديگرآن كيفيت وپشتيباني بعدازفروش است كه ندارنددولت بايدبه اين امرفكري اساسي نمايدكه اگرنكند اينها ازنيازهاي مردم سوء استفاده خواهندكرد شان ومنزلت ايراني استفاده ازبهترين هاست به اميدتوليدات با كيفيت ترخودروسازان ايراني وتصاحب بازارهاي جهاني