چرا باید ماشین هایی مثل هیوندای توسان اون طرف آب 60 میلیون باشه ودر تهران 145میلیون تومان و پِو 206 هم پنجاه میلیون و 207 هم همین قیمت تا کی باید این روند ادامه داشته باشه؟حمایت از خودرو ساز نیست این خیانت هست چون خودرو ساز داخلی چندین ساله که داره در جا میزنه بهتره به مدل های تولیدی نگاه کنید ببینید چقدر فرق کردن حالا در کشوری مثل کره هر سال مدل جدیدی تری از یک محصول مثل توسان.اسپورتیج.سراتو روانه بازار میشه ایران خودرو و سایپا فقط کارشون تکرار همون چیزی هست که دارن 20 ساله تولید میکنن تازه مدل سال های قبل و قدیمی تر کیفیت بهتری دارن.برای ما انگار بر عکس دنیاست و بازم میگن ماشین کف قیمت داره فروش میره.....رحم کنید به این مردم الان کسانی هستند که از وقت مقرر تحویل همین ماشین ها از خودرو ساز داخلی گذشته ولی خبری از تحویل ماشین نیست...
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
خود دولت 65میلیون به جیبش میذاره کاسبی از این بهتر
چه در دوران تحریم و چه در غیر تحریم ، با این مدیرا ن خودرو ساز که تنها به دنبال سود و افزایش درآمد هستند و درمسایل کلان تنها نوک بینی خود را می بینند و توان اینکه منافع ملی را در نظر بگیرند در وجودآنها نایاب است ، هیچ کاری نمیتوان کرد .آلودگی هوا خواهد بود و بدتر هم خواهد شد،خودرو به استاندارد نمی رسد ،بنزین هم داستان خود را دارد.
فساد اداری ،اختلاس و ... هم چنان پابرجاست ،نمونه آنرا در گزارش تحقیق از تامین اجتمایی و شرح احوال بخشی از مدیران دیدیم و شنیدیم
برای یک شرکت سهامی مردمی خودروسازی مجوز بدهند و از حالت رانتی وانحصاری بیرون بیاید و با خودروسازان فعلی رقابت صورت گیرد آنموقع ببینیم خودرو ارزان و با کیفیت میشود یا خیر؟
آقایان(خودروسازان ) اینقدر بدعادت هستند موقیعیکه ماشین از 13 میلیون رفت 35 میلیون شد کلی کاسبی کردند ولی الان که می خواد 2-3 میلیون بیاد خودشون دارن می کشن که ای وای ما ضرر می کنیم شما استفادتون رو موقعیکه داشت بالا می رفت صد برابر کردید حالا چی می خواین خیلی رو دارین