متاسفانه صنعت خودرو در ایران انحصاری است وشرکتهای داخلی فقط به فکر سود خود هستند وباتمام قوا برای عدم ورود خودروها روز دنیا به قیمت پایین مقاومت میکنند واین یعنی
سود شکتهای خودر سازی به قیمت الودگی هوا،از بین رفتن سرمایه وجان مصرف کننده
ما خودمون از منطقه آزاد جلفا یه خودرو گرفته ایم تقریبا 80 میلیون شاسی بلند واقعا کیف میکنیم درحالی که رنو مگانی که تو اروپا و آسیا بجزما وترکیه فروش نداشته 80 میلیونه کنارهم بذارین مقایسه اش کنید؟
گرچه بامن قهرید.چون دلم میسوزد مینویسم.من موافقم اماجاره کار چیست؟ماصنعت خودرو سازی داریم وقادر به تولید انواع آن هستیم.از جهت قطعات هم مشکل حل شد یا میشود.چرا این صنعت ضرر میدهد؟ساختار غلط مدیریت .عدم حسارسی بموقع.عدم طرد مدیران خاطی از دستگاه عمومی تقویت عرق ملی بقول سعدی کهن جامه خویش پیراستن به از جامه عاریت خواستن.عدم فرهنگ استفاده ازاتومبیل و...........والبته در بقیه قسمت ها هم همین طور است
پرايد صفر 131 پايه گاز سوز EL ثبت نام كرده بودم و موقع تكميل وجه ؛ بيمه ايران رو درخواست دادم براي بيمه شخص ثالث خودرو . حالا كه پرايد رو تحويل گرفتم بيمه شخص ثالثش ، بيمه رازي است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به نظر من همون آش و همون کاسه . مشکل از تحریم نیست . مشکل از مدیران هست . شما هیچوقت نمیتونید یک محصول رو زیر سوال ببرید . شما باید مسئول رو زیر سوال ببرید . چون همه چیز دست مسئولاست . ببخشید 90% ماشین های دنیا از یک الیاژ استفاده میکنن در ماشینشون . اما طرح و قدرت و کیفیت فرق داره . بابا لامسبا دیگه شکل پراید و پژو Save شده تو ضمیر ناخوداگاهمون . یه شکل دیگه یه قدرت دیگه یه فرم خاص . .که اینا همش بر میگرده به مدیر لایق و مسئول لایق هیچ ربطی هم به تحریم نداره به قران . ممنون از تابناک
تازه مطمئن هم هست