وقتی ماشین های پلاک جمهوری آذربایجان یا اربیل عراق رو تو گیلان میبینم درحالی که منطقه آزاد انزلی هم میتونه پلاکشون باشه.خجالت میکشم.چرا باید ماشین ارزون کلاس جهانی تو ایران انقده گرون باشه.مگه ما از کردهای عراق ترکهای آذربایجان یا ترکیه چیمون کمتره که باید تکنولوژی 20 سال قبل انگلستان و فرانسرو به اسم خودمون.با کیفیت پایین و بسیار بسیار بسیار گرون داشته باشیم.ایرانخودرو و سایپا چه گلی به سرمون زدنکه ازشون حمایت کنیم.زودتر از تورم گرون میکنن پایینم نمیارن.مهندسامونم که بیکارن.به اسم خودروی ملی جیب یه سری از آدما پر میشه و باز هم منغعت برای پولداران و مشکلات برای مردم عدی.امیدوارم چاپ کنی ادمین عزیز
پاسخ ها
هشتپری
||
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
هموطن همه اش را گل گفتی. منطقه انزلی هم اعصاب خورد میکنه میخواد یک پلاک بده.
دوستی که گفتی به دولتی بودن خودرو ساز ها مربوط میشه من مخالفم چون سیاست گذاری دولت توی این بخش غلط بوده برای مثال خودرو سازی چری چین با عمر تقریبا 17 ساله اش کاملا دولتی هست چون در چین مالکیت خصوصی انچنان معنا نداره مقایسه کنید با خودرو سازهای ما با سابقه تقریبا 40 تا 50 سالیشان
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
چری که از اون آشغالاس
ناشناس
||
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آخه چری هم مثال زدن داره ؟؟؟؟؟ اونم مثل این لگنای ایرانه
مهدی
||
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
منم دقیقا همینو میگم ببین چیه که مردم ما این به قول شما آشغال ها رو به آشغال های داخلی ترجیح میدن
سلام
ای کاش می شد دیگه هیچ کدام از محصولات فعلی سایپا و ایران خودرو تولید نمی شد و به جاش محصولات 2012و2013 روز دنیا که هم کم مصرف و هم آلایندگی کمی دارند تولید می شد.
ایرانی سزاوارش بهترین ها هست نه پراید و آردی
پاسخ ها
مهدی
||
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
عزیزم بذار سال 94 تولید پراید متوقف بشه بعدش کل مشکلات حل میشه. منتظریم ببینیم دیگه به چی میخوان گیر بدن. من فکر کنم مردم بیان التماس کنن که تو رو خدا تولید کنین. آخه با دلار 3000 تومنی و حتی با تعرفه صفر واردات، با 40 میلیون هم نمیتونی ماشین فرانسوی هم بخری. آخرش باید بری ماشین چینی بخری. من خودم MVM X33 دارم و خیلی پشیمونم از خریدش. حالا شانس آوردم تو ارزونی خریدم. خداییش 405 قبلیم سگش شرف داره به این آشغال چینی