وقتی ماشین های پلاک جمهوری آذربایجان یا اربیل عراق رو تو گیلان میبینم درحالی که منطقه آزاد انزلی هم میتونه پلاکشون باشه.خجالت میکشم.چرا باید ماشین ارزون کلاس جهانی تو ایران انقده گرون باشه.مگه ما از کردهای عراق ترکهای آذربایجان یا ترکیه چیمون کمتره که باید تکنولوژی 20 سال قبل انگلستان و فرانسرو به اسم خودمون.با کیفیت پایین و بسیار بسیار بسیار گرون داشته باشیم.ایرانخودرو و سایپا چه گلی به سرمون زدنکه ازشون حمایت کنیم.زودتر از تورم گرون میکنن پایینم نمیارن.مهندسامونم که بیکارن.به اسم خودروی ملی جیب یه سری از آدما پر میشه و باز هم منغعت برای پولداران و مشکلات برای مردم عدی.امیدوارم چاپ کنی ادمین عزیز
پاسخ ها
هشتپری
||
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
هموطن همه اش را گل گفتی. منطقه انزلی هم اعصاب خورد میکنه میخواد یک پلاک بده.
مهدی
|
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
8
31
پاسخ
دوستی که گفتی به دولتی بودن خودرو ساز ها مربوط میشه من مخالفم چون سیاست گذاری دولت توی این بخش غلط بوده برای مثال خودرو سازی چری چین با عمر تقریبا 17 ساله اش کاملا دولتی هست چون در چین مالکیت خصوصی انچنان معنا نداره مقایسه کنید با خودرو سازهای ما با سابقه تقریبا 40 تا 50 سالیشان
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
چری که از اون آشغالاس
ناشناس
||
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آخه چری هم مثال زدن داره ؟؟؟؟؟ اونم مثل این لگنای ایرانه
مهدی
||
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
منم دقیقا همینو میگم ببین چیه که مردم ما این به قول شما آشغال ها رو به آشغال های داخلی ترجیح میدن
ناشناس
||
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
چری که از ماشینای ما آشغال تره
مثال زدیا
ناشناس
|
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
7
27
پاسخ
سهام های خودرویی تا سال آینده 10 برابر خواهد شد
ناشناس
|
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
12
36
پاسخ
کاش فرهنگ این و داشتیم که بدون ماشین هم میشه زندگی کرد...
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
شما زندگی کن ما نمی تونیم
ناشناس
||
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
من دارم زندگی میکنم ولی سخت ناشناس جان
Arash
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
1
63
پاسخ
سلام
ای کاش می شد دیگه هیچ کدام از محصولات فعلی سایپا و ایران خودرو تولید نمی شد و به جاش محصولات 2012و2013 روز دنیا که هم کم مصرف و هم آلایندگی کمی دارند تولید می شد.
ایرانی سزاوارش بهترین ها هست نه پراید و آردی
پاسخ ها
مهدی
||
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
عزیزم بذار سال 94 تولید پراید متوقف بشه بعدش کل مشکلات حل میشه. منتظریم ببینیم دیگه به چی میخوان گیر بدن. من فکر کنم مردم بیان التماس کنن که تو رو خدا تولید کنین. آخه با دلار 3000 تومنی و حتی با تعرفه صفر واردات، با 40 میلیون هم نمیتونی ماشین فرانسوی هم بخری. آخرش باید بری ماشین چینی بخری. من خودم MVM X33 دارم و خیلی پشیمونم از خریدش. حالا شانس آوردم تو ارزونی خریدم. خداییش 405 قبلیم سگش شرف داره به این آشغال چینی
ناشناس
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
28
73
پاسخ
به جهنم که تهران می میرد بقیه ملت را فراموش کرده اند چسبیده اند به تهرانی ها
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
همشهری های خودت ریختن تهران رو اینجوری کردن! برید شهر خودتون هم ما راحت میشیم هم شما!
ناشناس
||
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
شهر شما کجاست؟ اگر من بگویم به درک که شهر یا روستای شما با خاک یکی شه به من چی میگی؟ مگه اهالی تهران ایرانی نیستن؟ شاید هم همشون جیب شما رو زدن
فرید
||
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
دوست عزیز این یک مشکل ملی است که از تهران شروع شده وتمام شهرهای کشور را تهدید میکنه
ناشناس
||
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
دستت درد نكنه .ممنون
ناشناس
|
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
36
پاسخ
از همین حالا فروش نقدی اینترنتی را متوقف کرده اند و قیمتها را بالا برده اند !!!
ناشناس
|
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
37
پاسخ
.خودروساز ها در برابر کاهش قیمت باز هم مقاومت خواهند کرد .
شاهباز
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
1
22
پاسخ
ایجاد بازار رقابتی و همینطور دریافت هزینه ساخت بزرگراهها از فروش خودرو
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
بازهم که پولش از مصرف کننده میره!!!
ناشناس
||
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
هزینه ساخت بزرگراه را عوارضی تامین می کند نه فروش خودرو!