نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
تا کی باید ماشین آشغاله ایران خودرو و سایپا را به 6 برابر قیمت بخریم ، شما در مقابل تمام کشته ها مسئولین و در مقابل خدا باید پاسخ گو باشید
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
صنعت خودروسازی ایران مثل یک نوزاد ناقص الخلقه ست که از اول تولدش هرچی دستش رو گرفتن هنوز نمی تونه رو پای خودش واسته، دلایلش هم مشخصه، وقتی با فروش یک پراید می تونن حتی هزینه پونزده سال بنزینش رو هم پیش پیش بگیرن دیگه اشتغال زایی و صنعت ملی بهونست. همین سرمایه رو اگر تو کشاورزی صرف می کردن که راندمان آبیاریش زیر 20 درصده تولیدش 4 برابر می شد.
چی بگم که همه ان ها رو می دونیم و بازم ساکتیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
همش حرف از حمايت از خودروسازان ميزنند، تو اين 35 سال اگه از الاغ حمايت نيشد تا الان يه ماشين خوب طراحي ميكرد.
کورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
مطمئن باشید هیچ تغییری نمیکنه.مدونی دلیلش چیه چون اون دسته از افراد مایه داری که چنصد دستگاهو خریده یا کار خونه ای که ساخته باهزینه بالا نمیاد اون هارو باقیمت تعیین شده بفروشه! شما باشید حاضرید چنین ضرر بزرگی متحمل بشید تو ایرانی که من میشناسم هر چیزی که بالا رفت پایین بیا نیست فقط امکان داره خودروهای وارداتی قیمتی نسبتا بهتر از خودروهای ایرانی باشه بابا چه جوری بگم دنیا رو دست سرمایه دارها میچرخه .پس بفهم که بقیش فقط یه حرفه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
من فکرمی کنم مساله اصلی درعدم توازن بین قیمتها دکشورماست یعنی اتومبیل به چندبرابرقیمت اصل یفروخته می شود وبنزین به نصف قیمت .بعدآلودگی هواوهزینه برای خروج خودروهای فرسوده وغیره که همه نابجاست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
به نظر من بالاترین ضرر رو بعد از خودمون که تو صف ثبت نام خودرو سازان ایرانی چندین ساعت می‌ایستیم برای 500 هزار تومان سود(که در این شرایط اقتصادی خورده‌ای نیست) کسانی هستند که مانع تعطیلی این خودروسازها می‌شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
اگه مي خواست درست شه ، كه اينجور نمي شد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
تا وقتی که ابن دوتا خودرو ساز رو داریم درست نمیشه حالا هی پالون عوض کنین واسش
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
اقا جان ببين هر كشوري در يك يا جند صنعت در دنيا حرف اول ميزند در اينجا كشورهاي كه ميان اداى ان صنعت را در ميارند ميشود تندر و بزو .... حالا كشورهاي كه اداي ساختن ماشين را در نميارنند ماشين به روز سوار شده و هيج دغدغه أي براي حمايت از تولىد داخل ندارد جون از اول به فكر مصرف كننده هستند و خدمات بس از فروش خيلى سفت و سختي از كشور توليد كننده ميكيرندحالا كشوري كه تكنولوزي ساخت ماشين را ندارد قيمت تمام شده ان بالاست و در اين نوع بايد مشتري قيمت بالاي مونتاج را برداخت كند نتيجه اين توليد نيست بلكه منبع درامد براي زينفع بوده من ميكويم نبايد همه كشورهاي كه تكنولوزي ساخت ندارند خودرو سازي داشته باشند تا اينكه دولت مانع واردات ماشينهاي با كيفيت ارزان بشه بس از ان اول دولت مسيري ساختن ,منتاج را اشتباه رفته ممنون
حجت اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
بخدا تا خودرو سازى كار خا نجاتش خصوصى نشود هيج فا يده اًى عايد. مردم بيجاره نميشه
نظرات بیشتر