هموطنان ! شهروندان ! مخاطبین و نویسندگان و خوانندگان محترم تابناک !
هیچ فکر کردید که ما ایرانیها 30 ساله داریم این حرفها رو تکرار و تکرار میکنیم و هیچ نتیجه ای حاصل نشده !!
آخه تا کی !! فکر کنم سال 1410 فرزندان ما باید اسی و عقده این حرفا رو داشته باشن !!
چرا مدیران خودرو سازی و خصوصا وزارت صنایع خودشو زده به کوچه علی چپ !! اگه در نطر بگیریم که این صنعت معیوب دستکم سالانه باعث مرگ مستقیم 5000 نفر از هموطنان ما میشه ، اونوقت بازم به عقل و منطق و خرد سازگار هست که ما از اشتغال پاره وقت و نارضایتانه حدود یک میلیون نفر دفاع کنیم !!!
کارگران ناراضی در شرکتهای خودرو سازی که خودروهایی رو تولید میکنند که بستگان نزدیک خودشون رو به کام مرگ میفرسته !!!
این ماجرا و این قصه عجیب و غریب تنها باعث سود چندین میلیاردی واسه چند نفره !!!
بیایید برای حل این مشکل یک اقدام اساسی چاره کنیم و دیگه سال آینده این موقع تابناک تیتر نذاره که نظر شما مردم بدبخت راجع به خودروسازی فشل چیه ؟!؟!؟
in sanat bayad bazsazi beshe..be har gheymat ke shode..motmaenan vaghti khodro haye kam masraf va benzine geroon biyad bazar..tamame in mashinaye too khiyaboon jam mishan va sar az zob ahan dar miyaran..
حيف پول هاي ما كه به فرانسه سرازير شود ما از فرانسه زياد لطمه خورده ايم فقط انتظار دارم تكنولوژي مونتاژ از هرجا ميارن بجز فرانسه و كانادا باشد. فرهنگ بايد درست بشود ما فرهنگ استفاده ازوسايط نقليه و صرفه جويي در انرژي را اصلا مد نظر قرار نمي دهيم فقط ماشين لوكس ميخوايم و عشق سرعت!!!!
من با نظر اقای شهباز موافقم.برای حل یک مشکل نمی توان از یک منظر نگاه کرد عوامل متعددی دربحث الودگی دخالت دارند که باید حل شود از جمله انها کیفیت موتور اتومبیل های داخلی است که مصرف بالایی دارد شما با ساخت پل دوطبقه و جاده های بیشتر هرچند صرفه جویی اندکی خواهد شد اما همزمان باید کیفیت خودرو هایی که قرار است در این راهها تردد کنند را نیز باید ارتقا دهید.
اگر مبحث اشتغال مطرح است ، مکان و افراد شاغل در خودرو سازی بروند زیر مجموعه یک شرکت خودرو سازی بزرگ و صاحب تکنولوژی مثلا مثل تویوتا و ...
اگر مبحث پیشرفت داخلی و تکنولوزی خودرو سازی است که 35 سال وقت داشتند و فقط و فقط درجا زده اند و منابع کشور را از بین برده اند !
کشورهای پیشرفته صنعتی دنیا هم همه تجهیزات مورد نیازشان را خودشان نمیسازند
اگر مبحث سود آقا زاده های سهام دار و صاحب خودرو سازی ها است که به همین منوال خون مردم را درون شیشه کنند ، مطمئن باشند که آب از آب تکان نمیخورد و دنیا به زندگی خود ادامه میدهد ، حالا 75 میلیون جمعیت ایران هم فقط برای رساندن منافع به آنها کار کنند ، اتفاقی نمی افتد
من واقعا زبونم بند اومده با وضعيت وحشتناكي كه چه واسه خودرو و چه تمامي زمينه هاي ديگه كشور پيش اومده .
واقعا واسه خودم و تمام ايراني ها متاسفم.
متاسفم كه باز هم بايستي صبر كرد و ديد كه چي ميشه . اما تجربه نشون مي ده كه همه چيز بدتر و بدتر ميشه تا خود مردم كاري نكنن.
ورود خوردوهای فرسوده ، اتوبوس های دودزا و ماشین های با مصرف غیر استاندارد به کلان شهر ها ممنوع شود، تسهیلاتی برای خودرو استاندارد مد نظر قرارگیرد+از خودروهای شارزی جدید که در اروپا رایج شده استفاده شود+مهمتر بنزین غیر استاندارد...
تا وقتيه كه عزمشون رو براي ارئه كيفيت بهتر و طراحي مدرن جزم نكنن اينها فايده نداره، برداشتن تحريم فقط قيمت خودرو رو پايين مياره ولي كيفيت ماشين هنوز مال 30 سال پيشه.
هیچ فکر کردید که ما ایرانیها 30 ساله داریم این حرفها رو تکرار و تکرار میکنیم و هیچ نتیجه ای حاصل نشده !!
آخه تا کی !! فکر کنم سال 1410 فرزندان ما باید اسی و عقده این حرفا رو داشته باشن !!
چرا مدیران خودرو سازی و خصوصا وزارت صنایع خودشو زده به کوچه علی چپ !! اگه در نطر بگیریم که این صنعت معیوب دستکم سالانه باعث مرگ مستقیم 5000 نفر از هموطنان ما میشه ، اونوقت بازم به عقل و منطق و خرد سازگار هست که ما از اشتغال پاره وقت و نارضایتانه حدود یک میلیون نفر دفاع کنیم !!!
کارگران ناراضی در شرکتهای خودرو سازی که خودروهایی رو تولید میکنند که بستگان نزدیک خودشون رو به کام مرگ میفرسته !!!
این ماجرا و این قصه عجیب و غریب تنها باعث سود چندین میلیاردی واسه چند نفره !!!
بیایید برای حل این مشکل یک اقدام اساسی چاره کنیم و دیگه سال آینده این موقع تابناک تیتر نذاره که نظر شما مردم بدبخت راجع به خودروسازی فشل چیه ؟!؟!؟