ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
واقعا مسئولین نظر مردم را میخونند؟ تابناک این نظران به اطلاع مسئولین میرسه ؟ واقعا چرا اهمیت نمی دن؟ چرا قیمت خودروی 10 و 12میلیونی را 30و 35 میلیون به مردم می دهند ؟این ظلم نیست؟
هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
تا رقابت نباشد کیفیت خودرو همین است
هرگاه رقابت بین تویوتا و ایران خودرو و سایپا به وجود آمد خودروسازان ایرانی رشد می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
لگن سازان ایرانی با استفاده از 3 دهه انحصار دولتی ، چنان از قافله عقب افتاده اند که اگر تعرفه واردات کاهش یابد و رقابت شکل بگیرد ، یک سال هم دوام نخواهند آورد و با سر به زمین خواهند خورد پس امیدی به رشد آنها نیست و فقط مردم باید با تحریم آنها ، این بی انصاف ها را گوشمالی دهند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
بهتره دولت دست به واردتان خودروهاي برقي و هيبريدي براي سواري در داخل شهر هاي بزرگ بزنه و در بعضي از مناطق شهرهاي بزرگ فقط از دوچرخه و سايل نقليه عمومي كه فقط با برق كار مي كنن استفاده بشه و از استفاده از خودرو هايي كه مصرف بالاي 7 ليتر در 100 كيلومتر دارند رو در داخل شهر ها ممنوع كنن اونوقت كمك كم شايد هوا بهتر بشه بهتره واردات خودرو و تكنولوزي خوردروهايي رو انجام بدن كه كم مصرف باشن
عبداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
تا زمانی که بخش قابل توجهی از سود فروش قراضه های داخلی به مردم به جیب دولت سرازیر می شود برداشتن تحریم و... هیچ نفعی به مردم نخواهد رساند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
چرا تو هیچ کدوم از شهرهامون جایی واسه دوچرخه سواری نداریم ؟؟ آخه چرا...........
یه پولدا پراید دارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
با سلام
هرچند تحریم ها برداشته بشن شاید افت قیمت خیلی ناچیز داشته باشیم اما نظر من این اگه دولت به زودی پراید 1823 و پراید 2050
به بازار خواهد با تکنولوژی برتر دارای چهار لاستیک چرخ و یک زاپاس اضافه همراه با فرمان !!!!!!
مردم خودرو بخرید اما گران نخرید هر وقت پراید اومد رو 5 میلیون اون موقع بخرید با قوطی ورداشتن چار تا میلنگ و سیلندر گذاشتن توش میگن ماشین ای خدااااااااااااااااااا
فرهاد دشمن كش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
به نظر من، این بار هم صنعت خودروی ایران در ایجاد توانایی بومی موفق عمل نخواهد کرد. و دور باطل كلاه گذاشتن بر سر مردم باواردات خودرو با گمركي پايين پايان خواهد يافت . 35 سال عمر يه آدمه آقاجون، خدايي صنعت خودرو هر چي مردمو چاپيدن بسه . تو جريان تحريم ،معني خودرو بومي رو خوب فهميديم!
alireza khoddam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
1-با نظر آقای شهبازی کاملا موافقم
2-به نظر اینجانب مدیریت خودرو نمی خواهد بومی شود
3-الف:بهینه سازس سوخت ب:حمل ونقل عمومی استاندارد جهانی ج:خودرو استاندارد جهانی د:فرهنگ استفاده صحیح از خودرو و تفریح و دور دور نکردن با آن
حاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
می تواند بر کیفیت خودروهای داخلی افروده شود و قطعاً بر قیمت تمام شده خودروها نیز تاثیر گذار می باشد و امیدوارم به زودی روزی برسد که یک کارمند بتواند حداقل یک خودرو قسطی مناسب برای خانواده خود تهیه کند.
حمید رضا سنجری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
با سلام
چرا تمام مشکل آلودگی هوا را به گردن خودرو می اندازید ، یه منزل یک یا 2 طبقه به 10 تا 16 واحد نبدیل شده موتورخانه ها تمام ندت سال یکسره روشن هستند ، ساختن برجها در نقاط غیر کارشناسی شده باعث عدم وزش باد مناسب می شوند . ساختن فضای سبز کمتر از ساخت برجها می باشد. کارخانه های موجود در غرب تهران موجب
انتشار آلودگی از غرب به شرق می باشد. پس دور کردن کارخانه ها از تهران و ساختن ساختمانهای مرتفع با در نطر گرفتن وزش باد و نوع سیستم گرمایشی بیش از 70درصد از آلودگی هوای تهران جلوگیری می کند. متاسفانه سازمان حفظ محیط زیست در موارد نه کارشناس داره نه کارشناسی میکنه فقط گیر داده به خودروها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
والله منم همینو چند روز پیش نوشتم بعضی از دست اندرکاران تراکم بهشان برخورد!
نظرات بیشتر