m z m
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
تاوقتی خودروسازهادولتی هستنداین بدبختی هابرای ملت وجوددارد واقعابرای این خودروسازها متاسفم متاسف این ظلمی بسی بزرگ به مردم عزیزمونه ....فقط تاسف خدابدادمان برسد ازاین به اصطلاح مدیران...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
ایران خودرو و سایپا دزد قلدر مال و حان مردم اند و نویسنده هم دستش با آنها یکی است و دشمن جان انسانهاست. تا کی باید به اجبار درآمد مختصر مردم برای خرید پراید و روانه شدن به سینه قبرستان هزینه شود؟؟؟ مشکل آلودگی و ترافیک با واردات اتومبیل سخت تر نمی شود با ادامه اجرای قوانین بی پایه راهنمایی رانندگی و چراغ قرمز های بی برنامه تقاطع ها و مافیای بنزین غیر استاندارد سخت تز می شود. چرا در کشورهای اروپایی با این همه صاحبان خودرو آلودگی نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
با این مدیران وتازمانی که مفت خوری در شرکتهای دولتی با مدیرت دولتی وجوددارد وتازمانی که 30تا40در صد هزینه ناکجا آباد تحمیل می گردد تا زمانی که مدیران در قبال عملکرد شان پاسخگو نیستند تا زمانی که لابی ورانت هست تازمان رقابت واردات آزاد نیست تا زمانی نمایندگان مجلس از حق مردم دفاع نکنند تا زمانی که محیط زیست واستاندارد سمبلیک هستند همینه که هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
سلام
حالا فرض کن که خودرو ارزان شد و کیفیتش هم بالا رفت ، با خیابان های پر از چاله چیکار میکنیم، که بهترین ماشین هم بیاری یک ماه با چالش روبرو میشه؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
به نظر من در حالی که فضا را برای حمایت از تولید داخلی فراهم می کنیم باید شرایط برای رقابت نیز فراهم شود تا تولید کننده داخلی از این حمایت سوء استفاده نکند رقابت باید در همه ابعاد آن وجود داشته باشد اگر تولید کننده ما در خارج نمایندگی و فروش دارد باید کیفیت اخلی و خارجی اش مثل هم باشد و این وظیفه نظارتی باید جدی گرفته شود باور داشته باشیم اگر نظارت جدی نشود تا زمانی خواهیم توانست تولید کننده باشیم مصرف کننده تا فقیر است سراغ ما می آید و زمانی خواهد شد تا چینی ها جای پای خود را در صنعت خودرو باز کنند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
بحث گره ترافیک تهران وسایر شهرهای بزرگ فقط با توسعه حمل ونقل عمومی وفرهنگ سازی استفاده از وسایل نقلیه عمومی حل می شود.ضمنا تا زمانی که خودروسازان خیالشان از تعرفه های بالای ورود خودرو به کشور راحت است همچنان مردم باید خودروهای بی کیفیت وفاقد استانداردهای لازم سوار شوند.اگرخودرو داخلی قابل رقابت با محصولات خارجی باسد وتنوع مناسب داشته باشد قطعا مردم دوست دارند محصول داخلی را مصرف کنند.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
با سلام
من جهت تحصیل به فرانسه رفته بودم و در آنجا دیدم مردم تمایل کمی جهت استفاده از اتومبیل شخصی شان را دارند و علت آن داشتن سرویس ایاب و ذهاب خوب و عالی هست مثلا در شهر پاریس 22 خط مترو وجود دارد و یک شهروند پاریسی به هر نقطه ای که از شهر پاریس بخواهد برود تنها با یک بلیط و تعویض یک یا چند خط مترو می تواند به راحتی و باسرعت بیشتر به مقصد برسد . بد نیست مسئولین ما کمی هم بفکر الگو برداری از شهرها و کشورهای موفق در این زمینه باشند به خدا قسم غربی ها همه چیزشان بد نیست
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
به نکته خوبی اشاره کردی.توسعه حمل و نقل عمومی
NASHENAS
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
سهام خودرو سازان را از وزير صنعت بزور بگيريد همه چيز درست مي شه
سلیم
|
-
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
تابناک چرا کسی نمی خواهد خودرو ارزان شود،بخدا اینها لابی دارن.آخه چه جوری یه کارمند بدبخت با حقوق یه میلیونی پراید بیست میلیونی بخره ...شما اسمشو بذارخودکفایی صنعت خودرو تکلیف آدمایی مثل ما چیه که تاوان تک محوری وتحریم خودرویی صنعت خودرو رو میبینیم...چن سال بودکه میگفتن ما خودکفاییم ..دیدیم که چقد خودکفا بودن ..حالا تولیدو نصف کردن که هرجورهست،قیمتو بالا نگه داردن...نظر شهبازی بمونه برای خودش...
وحید عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
انجام این کار وضعیت بهرانی فعلی را بهتر میکند ولی در دراز مدت باید فکر بهتری شود، تا علاوه بر این که از این آلودگی نجات پیدا کنیم خودروی با کیفیت تر و با قیمت ارزانتر بخیریم.
نظرات بیشتر