چون اينجا ايران است گرانتر ميشود علتش را هم اعلام ميكنند جنس مرغوبتر استفاده ميكنيم قيمتش گرانتر است
ناشناس
|
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
0
0
پاسخ
عزيزان ما بايد متحد شويم و نخريم تا زمانيكه اين بنجولها رو ما خريداري مي كنيم اينها نيز از ما سو استفاده مي كنند خدا شاهد اگر خريد نكنيم اينها به روز سياه مي افتند بايد تا يك مدت از وسايل نقليه عمومي استفاده كنيم تا اينها قيمت ها را به قبل برگردونند انشا الله با همت اين مردم قيمتها بر مي گرده
ناشناس
|
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
0
0
پاسخ
يكي از مهمترين تاثيرات خريد قطعات استاندارد همچون بلبرينگ و نيدل از منابع معتبر خواهد بود تا از اجناس چيني راحت شويم . ضخامت ورق بدنه ( گلگير ؛ اتاق ) طبق نقشه هاي اجزا خواهد بود در نتيجه هر ماشين سنگين تر آمار تصادف هم كمتر خواهد شد. كيفيت خدمات پس از فروش افزايش خواهد يافت و فكر نمي كنم اشكالي در تحويل به موقع خودرو و بدقولي به وجود بيايد
محمد
|
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
0
1
پاسخ
حمایت از تولید داخلی برای چی مگر غیر از این که برای رفاه ملت ایران باشه .اما این شرکتهای داخلی برای ملت اصلا کار نمیکنند پس بهتر اینکه تعرفه خودرو را پایین تر از حد معمول بیاورند تا ببینیم که پیشرفت تولید داخلی چه میشود
ابوالفضل
|
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
0
0
پاسخ
بیشتر از این به مردم ظلم نکنید
ناشناس
|
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
0
1
پاسخ
راستي ما چرا خودرو ملي داريم ولي دوچرخه ملي نداريم؟
محسن
|
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
0
1
پاسخ
با نظر احمد مخالفم.
همين طرز فكرها باعث شده كه تا به الان اين حل و روز ماشينمون هست.
بايد خودرو سازي رو به بخش خصوصي حرفه اي واگذار كرد، نه يكي بلكه چندتا.
در كنار رون دولت فقط و فقط نظارت كنه.
با تشكر
محمد
|
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
0
1
پاسخ
نتیجه ان که جیب خالی خودر سازان داخلی پر خواهد شد ودولت همچنان سوار بر دوش مردم اسب نحیف خود را زین خواهد کرد.و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
محمد معصوم زاده
|
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
0
4
پاسخ
خلاصه نتیجه می گیریم که دست احمدی نژاد درد نکنه که با کاغذ پاره های تحریم باعث شد در صنعت اتوموبیل خودکفا بشیم !
ناشناس
|
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
0
2
پاسخ
تا موقعي كه صنعت خودروسازي داخلي ايران دست دو كمپاني وانحصاري باشدوضعيت خودروسازي همين هست كه هست.